خبرگزاری کار ایران

تاریخ احتمالی برگزاری كنفرانس ژنو ۲ اعلام شد

asdasd
کد خبر : ۸۰۷۴۳

منابع دیپلماتیک در فرانسه زمان اولیه برگزاری کنفرانس ژنو را هشتم ماه جولای اعلام کرده‌اند و زمان نهایی این کنفرانس ۲۵ ماه جاری میلادی و در نشست سه‌جانبه سازمان ملل، آمریکا و روسیه اعلام می‌شود.

برخی منابع آگاه گزارش داده‌اند که زمان اولیه برگزاری کنفرانس ژنو ۲، هشتم ماه آینده میلادی اعلام شده است.
به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری کویت، منابع دیپلماتیک در فرانسه زمان اولیه برگزاری کنفرانس ژنو ۲ را هشتم ماه جولای اعلام کرده‌اند.
زمان نهایی این کنفرانس ۲۵ ماه جاری میلادی و در نشست سه‌جانبه سازمان ملل، آمریکا و روسیه اعلام می‌شود.
زمان اولیه برگزاری این نشست در حالی اعلام شده است که معاون وزیر خارجه روسیه پیش از این اعلام کرده بود که نشست ژنو ۲ به دلیل اختلاف‌نظر درباره فهرست شرکت‌کنندگان، در ماه جاری میلادی برگزار نخواهد شد.
«میخاییل بوگدانف» با اعلام این‌که درباره اسامی شرکت‌کنندگان در نشست ژنو ۲ توافق حاصل نشده است، گفت که این کنفرانس تا قبل از ماه آینده میلادی برگزار نخواهد شد.
«اخضر ابراهیمی» نماینده ویژه سازمان ملل در امور سوریه نیز گفته است که نشست ژنو ۲ حداقل تا ماه آینده میلادی تشکیل نمی‌شود.
در همین حال، «سرگئی لاوروف» وزیر خارجه روسیه اعلام کرده است که مخالفان سوری مسئول به تاخیر افتادن کنفرانس ژنو ۲ هستند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز