خبرگزاری کار ایران

شهرك‌نشینان صهیونیست همراه با خاخام‌های افراطی وارد مسجدالاقصی شدند

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۴۸

منابع محلی در قدس اشغالی اعلام كردند كه شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز تحت حراست شدید عناصر پلیس رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شده و در محوطه‌های آن اقدام به گشت‌زنی کردند.

«یسرائیل ارئیل» خاخام تندروی یهودی امروز – پنجشنبه - همراه با گروهی از شهرک‌نشینان صهیونیست ساکن شهرک «کریات اربع» در شهر الخلیل، از سمت باب المغاربه وارد مسجد مبارک الاقصی شدند.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع محلی در قدس اشغالی اعلام كردند كه شماری از شهرک‌نشینان صهیونیست صبح امروز تحت حراست شدید عناصر پلیس رژیم صهیونیستی از سمت باب المغاربه وارد مسجد الاقصی شده و در محوطه‌های آن اقدام به گشت‌زنی کردند.

این منابع تشریح کردند که شماری از عناصر پلیس صهیونیستی در جریان گشت‌زنی در محوطه‌های مسجد الاقصی دور این خاخام تندروی یهودی حلقه زده بودند. در همین حال، نمازگزاران و طلاب علوم دینی حاضر در این مسجد مبارک نیز با سردادن فریاد «الله اکبر»، نسبت به ورود یهودیان افراطی همراه با این خاخام تندرو به محوطه‌های این مسجد اعتراض کردند.

از طرف دیگر، مسئول بخش اطلاع‌رسانی موسسه اوقاف و میراث فرهنگی الاقصی در سخنانی مطبوعاتی تاكید کرد که نزدیک به 32 شهرک‌نشین صهیونیست در سه دسته جداگانه وارد مسجد الاقصی شده و در محوطه‌های این مسجد مبارک اقدام به گشت‌زنی کردند و مراسم و عبادت‌های آیین یهود را در این محل به جای آوردند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز