خبرگزاری کار ایران

آغاز رزمایش جدید آمریكا و كره‌جنوبی

asdasd
کد خبر : ۶۹۴۶۸

این رزمایش ضد زیردریایی که تا جمعه ادامه خواهد داشت، دومین رزمایش در مجموعه تمرین‌های نظامی مشترک برنامه‌ریزی شده برای سال جاری میلادی است که آخرین آنها در ماه فوریه گذشته برگزار شد.

آمریكا و كره‌جنوبی امروز – دوشنبه – رزمایش جدید ضد زیردریایی خود را در آب‌های دریای زرد آغاز كردند.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری یونهاپ، این رزمایش ضد زیردریایی که تا جمعه ادامه خواهد داشت، دومین رزمایش در مجموعه تمرین‌های نظامی مشترک برنامه‌ریزی شده برای سال جاری میلادی است که آخرین آنها در ماه فوریه گذشته برگزار شد.

مقام‌های نظامی اعلام كردند كه در این رزمایش دریایی مشترک، یک زیردریایی هسته‌ای کلاس لس‌آنجلس، ناوشکن‌های آگیس، هواپیماهای شناسایی دریایی مدل P-3 C كه از پایگاه‌های آمریكایی مستقر شده‌اند و همچنین ناوشکن‌ها، زیردریایی‌ها و جنگنده‌های نیروی دریایی کره‌جنوبی شرکت دارند.

یکی از مقام‌های نظامی کره‌جنوبی که خواست نامش فاش نشود، گفت: «این رزمایش مشترك بخشی از تمرین‌های نظامی معمول سالیانه است که به منظور حفظ آمادگی در برابر نفوذ زیردریایی‌های دشمن برگزار می‌شود.»

این رزمایش جدید در حالی برگزاری می‌شود كه آمریكا و كره‌جنوبی هفته گذشته تمرین‌های نظامی مشترك خود را كه از دو ماه قبل آغاز شده بود، به پایان رساندند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز