خبرگزاری کار ایران

ادامه سلسله انفجار‌ها در عراق

asdasd
کد خبر : ۶۷۴۰۶

یک منبع امنیتی گفت که یک خودروی بمب گذاری شده در مجتمع مسکونی «الزهراء» در شهر «قضاء المحمودیه» واقع در ۳۰ کیلومتری جنوب «بغداد» منفجر شد،که در اثر این انفجار ۶تن کشته و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند

سلسله انفجارهایی که در عراق از امروز صبح آغاز شد، همچنان ادامه دارد.
به گزارش ایلنا به نقل از براثا، یک منبع امنیتی گفت که یک خودروی بمب گذاری شده در مجتمع مسکونی «الزهراء» در شهر «قضاء المحمودیه» واقع در ۳۰ کیلومتری جنوب «بغداد» پایتخت عراق منفجر شد.
این منبع امنیتی افزود که در اثر این انفجار ۶تن کشته و ۱۴ تن دیگر زخمی شدند و زیان‌های زیادی به ساختمان‌های نزدیک محل انفجار وارد آمد.
این در حالی است که شهر مقدس «کربلا» واقع در جنوب عراق نیز شاهد وقوع انفجار دو خودروی بمب گذاری شده بود.
در همین حال برخی منابع پلیس عراق گفتند که صبح امروز سه خودرو در چند بازار در استان‌های «میسان» و «الدیوانیه» واقع در جنوب عراق منفجر شدند.
این منابع افزودند که در اثر انفجار این سه خودرو ۱۸ تن جان خود را از دست داده‌اند و با توجه به شلوغی بازار‌ها در مکان‌های انفجار این تعداد افزایش می‌یابد.
منابع پلیس تصریح کردند که خودروی نخست در استان الدیوانیه منفجر شد و باعث کشته شدن یک شهروند و زخمی شدن ۲۰ تن دیگر شد و دو خودرو نیز در شهر «العماره» مرکز استان می‌سان و در یک بازار شلوغ منفجر شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز