خبرگزاری کار ایران

نماینده روسیه در سازمان ملل متحد:

1+5 اعتقادی به نظامی بودن برنامه هسته‌ای ایران ندارد

asdasd
کد خبر : ۴۵۹۶۰

چوركین گفت كه مسكو مشتاقانه منتظر از سرگیری مذاكرات ایران و گروه 1+5 در اواخر ماه جاری میلادی بوده و همواره از مذاكره مستقیم تهران و واشنگتن نیز حمایت كرده است.

نماینده دائم روسیه در سازمان ملل متحد تاكید كرد كه دیپلماسی تنها راهكار حل و فصل مساله هسته‌ای ایران است.

به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، «ویتاكی چوركین» با اشاره به قریب‌الوقوع بودن مذاكرات ایران و گروه 1+5 و همچنین اعلام آمادگی «جو بایدن» معاون رئیس‌جمهوری آمریكا برای مذاكره مستقیم با تهران، گفت كه مسكو مشتاقانه منتظر از سرگیری مذاكرات ایران و گروه 1+5 در اواخر ماه جاری میلادی بوده و همواره از مذاكره مستقیم تهران و واشنگتن نیز حمایت كرده است.

چوركین همچنین تاكید كرد كه حمله نظامی به ایران غیرمنطقی بوده و در روند گفت‌وگوها تاثیری خواهد گذاشت.

نماینده روسیه در سازمان ملل متحد با تاكید بر این‌كه اقدام نظامی علیه ایران راه به جایی نخواهد برد، گفت كه چنین رویكردی ادامه روند گفت‌وگوها با ایران را غیرممكن خواهد كرد.

وی با تاكید بر مسالمت‌آمیز بودن ماهیت برنامه هسته‌ای ایران، گفت كه حتی گروه 5+1 نیز بر این باور است كه ایران تصمیمی برای ساخت بمب هسته‌ای ندارد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز