خبرگزاری کار ایران

حمایت رئیس ستاد مشترك ارتش آمریكا از تسلیح مخالفان سوری

asdasd
کد خبر : ۴۵۷۶۳

مارتین دمپسی گفت كه در واقع اگر راهكاری برای حل نظامی و هر چه سریع‌تر مساله سوریه وجود داشته اشد، نه تنها به نفع مردم سوریه بلكه به نفع همه ما خواهد بود.

رئیس ستاد مشترك ارتش آمریكا گفت كه در جریان رایزنی با اعضای دولت این كشور درباره نحوه حل و فصل مساله سوریه، از مسلح كردن مخالفان حمایت كرده است ولی هرگز طرح مشخصی در دست بررسی نبوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از رویترز، ژنرال «مارتین دمپسی» گفت كه به اعتقاد وی مسلح كردن مخالفان سوری به حل و فصل سریع‌تر بحران و جلوگیری از سقوط نهادهای دولتی این كشور كه می‌تواند سوریه را تبدیل به كشوری شكست‌خورده كند، كمك خواهد كرد.

دمپسی در جمع خبرنگاران گفت: «در واقع اگر راهكاری برای حل نظامی و هر چه سریع‌تر مساله سوریه وجود داشته اشد، نه تنها به نفع مردم سوریه بلكه به نفع همه ما خواهد بود.»

وی ادامه داد: «یك كشور شكست‌خورده با سقوط نهادهای آن تعریف می‌شود. راهكارهای جلوگیری از وقوع این حادثه را بررسی كرده‌ایم. واقعیت این است كه پیچیدگی‌های زیادی وجود دارد كه هنوز حل و فصل نشده است.»

دمپسی و «لئون پانه‌تا» وزیر دفاع آمریكا هفته گذشته نیز در جریان جلسه استماعیه سنا بر حمایت خود از مسلح كردن مخالفان سوری تاكید كرده بودند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز