خبرگزاری کار ایران

یك نوجوان فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست شهید شد

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۹۷

یک نظامی صهیونیست به سمت یك نوجوان 17 ساله به این بهانه که با اسلحه به سمت وی حمله کرده است، تیراندازی کرده و با شلیک شش گلوله به سمت این نوجوان فلسطینی وی را به شهادت رساند.

یک نوجوان 17 ساله فلسطینی شامگاه چهارشنبه در درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در نزدیکی حرم حضرت ابراهیم (ع) در شهر «الخلیل» به شهادت رسید.

به گزارش ایلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، منابع محلی و شاهدان عینی اعلام كردند كه یک نظامی صهیونیست به سمت «محمد سلایمه» از ساکنان شهرک قدیمی الخلیل در نزدیکی حرم حضرت ابراهیم (ع) به این بهانه که با اسلحه به سمت وی حمله کرده است، تیراندازی کرده و با شلیک شش گلوله به سمت این نوجوان فلسطینی وی را به شهادت رساند.

به دنبال این اقدام، درگیری‌های شدیدی میان فلسطینیان و نظامیان صهیونیست در این مکان رخ داد که صهیونیست‌ها خبرنگاران را مورد حمله قرار داده و مانع از ورود آنها به این منطقه شدند، حال آن‌که به شهرک‌نشینان صهیونیست اجازه دادند به سمت منازل فلسطینیان حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار دهند.

به گفته شاهدان عینی، درگیری دیگری در نزدیکی منطقه «کنار» در شرق الخلیل میان فلسطینیان و صهیونیست‌ها به دنبال ورود یک گشتی صهیونیستی به این منطقه به وقوع پیوست که جوانان فلسطینی به سمت صهیونیست‌ها سنگ و شیشه‌های آتش‌زا پرتاب کردند و صهیونیست‌ها نیز خودروهای فلسطینی را متوقف کرده و از سرنشینان آن به عنوان سپر‌های انسانی استفاده می‌کردند.

از طرف دیگر، درگیری‌های مشابهی در منطقه «طلعه ابو حدید» در نزدیکی مدرسه «طارق بن زیاد» و در بخش قدیمی شهر الخلیل رخ داد. این در حالی است که موجی از نگرانی پس از شهادت محمد سلایمه بر مناطق مختلف کرانه باختری حکم‌فرما شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز