خبرگزاری کار ایران

بشار اسد:

در صورت حمله نظامی به سوریه باید انتظار همه چیز را داشت

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۴۱۹

استفاده از سلاح‌های شیمیایی در سوریه دور از ذهن نیست زیرا گروه‌های مسلح یا تروریست‌ها در منطقه نیز به این سلاح‌ها دست پیدا کرده‌اند.

«بشار اسد» رئیس جمهوری سوریه تأکید کرد که در صورت هر گونه حمله نظامی به سوریه، باید منتظر همه چیز بود.
به گزارش ایلنا به نقل از خبرگزاری فرانسه، اسد در گفت‌و‌گو با شبکه تلویزیونی «سی‌بی‌اس» آمریکا گفت که در صورت حمله به سوریه، باید منتظر وقوع هر گونه اتفاقی بود زیرا دولت سوریه تنها بازیگر منطقه نیست.
رئیس‌جمهوری سوریه افزود که طرف‌ها، گروه‌ها و باورهای زیادی در منطقه خاورمیانه نقش بازی می‌کنند.
وی افزود که استفاده از سلاح‌های شیمیایی در سوریه دور از ذهن نیست زیرا گروه‌های مسلح یا تروریست‌ها در منطقه نیز به این سلاح‌ها دست پیدا کرده‌اند.

اسد تصریح کرد که پیامدهای حمله نظامی آمریکا به سوریه به صورت‌های مختلفی نمود پیدا می‌كند و برخی از این پیامد‌ها مستقیم و برخی نیز غیرمستقیم است.
وی افزود که علاوه بر پپامدهای مستقیم، پیامدهای غیرمستقیم حمله نظامی به سوریه شامل بی‌ثباتی منطقه و گسترش تروریسم در همه منطقه است که به طور مستقیم بر غرب تاثیر می‌گذارد.
رئیس جمهوری سوریه تاكید کرد که در صورت حمله به کشورش، همه باید منتظر بد‌ترین اوضاع بمانند.
اسد همچنین گفت که سوریه با استفاده از سلاح‌های شیمیایی مخالف است و هر گونه حمله‌ای به این کشور به طور مستقیم از شاخه القاعده در سوریه حمایت می‌کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز