خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال- بانوان؛

جدال مدعیان قهرمانی در اصفهان

asdasd
کد خبر : ۵۴۱۴۶

مسابقات هفته آخر حساسیت و جذابیت رقابت‌های لیگ برتر بانوان را بیش از پیش کرده و دو تیمی که شانس قهرمانی دارند رو در روی هم قرار می‌گیرند.

هفته پنجم از دور برگشت لیگ برتر والیبال بانوان روز پنج شنبه 17 اسفندماه در شهرهای تهران، اصفهان و مشهد برگزار می‌شود که طی آن در این روز از چهره تیم قهرمان رونمایی می‌شود.

به گزارش ایلنا، مسابقات هفته آخر حساسیت و جذابیت رقابت‌های لیگ برتر بانوان را بیش از پیش کرده و دو تیمی که شانس قهرمانی دارند رو در روی هم قرار می‌گیرند و تیمی قهرمان می‌شود که بتواند از پس حریف خود برآید، ضمن اینکه جشن قهرمانی لیگ برتر بانوان در همین روز در شهر اصفهان برگزار می‌شود.

اما در اصفهان تیم گیتی‌پسند از مهمترین رقیب خود یعنی گاز تهران پذیرایی می‌کند. این بازی که تیم قهرمان را مشخص می‌کند حساس ترین و مهترین بازی این فصل لیگ است و مربیان هر دو تیم برای پیروزی در این بازی برنامه‌ریزی می‌کنند.

راحله آرا که هفته‌ها است در صدر جدول رده بندی به همراه تیم گیتی پسند جا گرفته، اصلا نمی‌خواهد برای قهرمانی این فرصت طلایی را از دست بدهد و در اندیشه شکست تیم تهرانی به سر می‌برد اما در طرف مقابل هم تیم گاز چندان دست و پا بسته نیست و در هفته های اخیر نشان داده از انگیزه بالایی برای قهرمانی برخوردار است.

از سوی دیگر سیما صدیقی و بازیکنانش با پیروزی‌هایی که در هفته های قبل به دست آوردند خود را به فاصله دو امتیازی با گیتی پسند و صدر جدول رساندند و برای آخرین بازی این فصل با روحیه تر از همیشه وارد میدان می‌شوند. تهرانی‌ها تنها در صورت پیروزی 3 بر صفر یا 3 بر یک مقابل اصفهانی‌ها است که می تواند به قهرمانی برسد و در صورتی که حتی بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود گاز تمام شود گیتی پسند به قهرمانی می‌رسد. هم اکنون تیم گیتی پسند با 23 و گاز با 21 امتیاز در رده های اول و دوم قرار دارند.

اما در دیگر بازی این هفته ذوب آهن اصفهان در مشهد میهمان میزان مشهد است. ذوب‌آهن که با شکست مقابل گاز فرصت رسیدن به قهرمانی را از دست داد، حالا برای رسیدن به رده دوم می جنگد و برای تکرار نتیجه دور رفت و پیروزی مقابل مشهدی ها به میدان می رود. میزان که تنها یک پیروزی را در این فصل به نام خود ثبت کرده و در مقابل 8 بازی را واگذار کرده است کار سختی را مقابل ذوبی ها در این روز دارد. بازیکنان فریبا صادقی در تیم ذوب آهن که هفت پیروزی را در این فصل به دست آوردند به دنبال کسب پیروزی دیگری هستند تا شمار امتیازاتشان را بیافزایند و بهترین رده را از آن خود کنند. ذوب آهن تا کنون با 20 امتیاز در رده سوم و میزان خراسان با 3 امتیاز در رده ششم قرار گرقته است.
در آخرین بازی این هفته هم تیم های ستاره های پارس و متین وارنا ورامین در خانه والیبال به مصاف هم می روند. ستاره های پارس و متین که تنها در اندیشه افزایش شمار امتیازات خود هستند در آخرین بازی با قدرت به میدان می روند تا هر تیمی که پیروز می شود رده چهارم را از آن خود کند. نسرین خزانی در تیم متین وارنا که توانست با دو امتیاز از عیدی و بازیکنانش پیشی بگیرد و در رده چهارم قرار بگیرد حالا برای حفظ جایگاهش تنها 3 امتیاز این بازی را می خواهد غافل از اینکه ستاره های پارس در بازی رفت بر این تیم پیروز شده بود و به نوعی راه پیروزی بر این تیم را می داند. به هرحال باید در انتظار این بازی دیدنی بود و دید که کدام تیم در آخرین بازی لیگ برتر بانوان می تواند پیروز از میدان خارج شود. هم اکنون متین با 8 و ستاره های پارس با 6 امتیاز در رده های چهارم و پنجم قرار دارند.

برنامه کامل بازی‌های هفته آخر به شرح زیر است:
گیتی پسند – گاز تهران، ساعت 14
میزان خراسان – ذوب آهن اصفهان، ساعت 15
ستاره های پارس – متین ورامین، ساعت 15

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز