خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال بانوان؛

توقف مدعیان در لیگ برتر بانوان

asdasd
کد خبر : ۴۹۸۸۷

در هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان که در شهرهای تهران و مشهد برگزار شد 6 تیم به مصاف یکدیگر رفتند

هفته سوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر والیبال بانوان باشگاه‌های کشور با برگزاری 3 مسابقه برگزار شد که طی آن تیم گیتی‌پسند با وجود از دست دادن یک امتیاز، صدرنشین ماند.

به گزارش ایلنا، در هفته سوم از دور برگشت مسابقات لیگ برتر والیبال بانوان که در شهرهای تهران و مشهد برگزار شد 6 تیم به مصاف یکدیگر رفتند که در مهمترین اتفاق این هفته تیم صدرنشین گیتی‌پسند یک امتیاز از دست داد، میزان مشهد باز هم باخت و در نهایت گاز تهران موفق به شکست ذوب آهن شد.

در مهمترین بازی این هفته تیم‌های گاز تهران و ذوب‌آهن اصفهان در یک بازی حساس به مصاف هم رفتند. در این بازی که به ست پنجم کشیده شد تیم گاز تهران موفق شد یکی از مدعیان این فصل یعنی ذوب‌آهن را در تهران با نتیجه 3 بر 2 متوقف سازد. سیما صدیقی که در بازی رفت از این تیم اصفهانی شناخت خوبی پیدا کرده بود، بالاخره توانست این تیم را با شکست مواجه کند و انتقام دور رفت را از فریبا صادقی و بازیکنانش بگیرد. اما ذوبی‌ها چندان بیکار نبودند و در تمام دقایق بازی با اجرای بازی زیبا یکی پس از دیگری امتیازات را به دست آوردند اما این تهرانی‌ها بودند که با تکیه بر انگیزه بالا موفق به پیروزی در این بازی شدند تا خود را با ذوب‌آهن هم امتیاز کنند. این دو تیم اگرچه در عدد 18هم امتیاز شدند اما ذوب‌آهن به دلیل ست برده بیشتر در رده دوم قرار دارد و گاز تهران هم در رده سوم ماند.

در دیگر بازی این هفته در تهران تیم‌های ستاره‌های پارس و گیتی‌پسند اصفهان به مصاف هم رفتند که پیروزی این بازی از آن تیم میهمان شد. در این بازی زیبا که با نتیجه 3 بر 2 به سود گیتی‌پسند به پایان رسید بازیکنان راحله آرا مقابل یک تیم تهرانی یک امتیاز را از دست دادند و تنها با کسب 2 امتیاز تهران را ترک کردند. بازیکنان هر دو تیم که پا به پای یکدیگر پیش می‌رفتند بازی زیبا و دیدنی را به نمایش گذاشتند و در این بین تهرانی‌ها نشان دادند با نزدیک شدن به پایان مرحله اول لیگ برتر تازه راه امتیاز گرفتن را از تیم‌های مدعی یاد گرفتند.

به هر حال بازیکنان اعظم عیدی با توان بالایی، تاکتیک‌های مورد نظر کادر فنی را به نمایش گذاشتند و اگرچه بازی را واگذار کردند اما موفق به گرفتن یک امتیاز از تیم صدرنشین لیگ شدند. ستاره‌های پارس با امتیاز این بازی 6 امتیازی شد و به رده پنجم نزول پیدا کرد و تیم گیتی‌پسند هم 20 امتیازی شد و در رده اول باقی ماند.

اما مشهد میزبان یکی دیگر از مسابقات لیگ برتر بانوان بود که در آن تیم‌های میزان مشهد و متین ورامین مقابل یکدیگر به میدان رفتند. در این بازی تیم میزان خراسان با نتیجه 3 بر صفر مقابل میهمان خود بازی را واگذار کردند تا همچنان در رده آخر باقی بمانند. بازیکنان نسرین خزانی دومین برد این فصل خود را در مشهد به دست آوردند و با 3 امتیاز این بازی، خود را به یک رده بالاتر رساندند. مشهدی‌ها هم که درصدد به آوردن پیروزی مقابل این تیم بودند همانند بازی رفت نتوانستند از پس متین برآیند و در نهایت هفتمین باخت خود را تجربه کردند. اگر نتایج اینگونه پیش رود شرایط سقوط شاگردان مرضیه داوطلب به لیگ دسته اول فراهم می‌شود.

با ثبت این نتایج تیم متین ورامین 7 امتیازی شدند و در رده چهارم و تیم میزان خراسان با همان 3 امتیاز در رده ششم قرار گرفتند.

نتایج کامل مسابقات به شرح زیر است:
ستاره های پارس 2-3 گیتی پسند اصفهان
(21-25، 25-23، 25-23، 20-25، 4-15)
میزان خراسان صفر – 3 متین ورامین
(11-25، 20-25، 22-25)
گاز تهران 3 -2 ذوب آهن اصفهان
(25-16، 20-25، 22-25، 25-22، 15-11)

رده بندی تیم ها در پایان هفته هشتم به شرح زیر است:
1- گیتی پسند با 20 امتیاز
2- ذوب آهن با 18 امتیاز
3- گاز تهران با 18 امتیاز
4- متین ورامین با 7 امتیاز
5- ستاره های پارس با 6 امتیاز
6- میزان خراسان با 3 امتیاز

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز