خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر والیبال بانوان؛

مدعیان لیگ برتر بانوان به دنبال امتیاز گیری

asdasd
کد خبر : ۴۶۶۰۸

این هفته از رقابت‌ها روز پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و 6 تیم شرکت کننده در 3 بازی به مصاف هم می‌روند.

هفته دوم از دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بانوان والیبال باشگاه‌های ایران روز پنج‌شنبه در شهرهای تهران و اصفهان برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، این هفته از رقابت‌ها روز پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه آغاز می‌شود و 6  تیم شرکت کننده در 3 بازی به مصاف هم می‌روند. در بازی‌های این هفته تهران میزبان دو بازی و اصفهان میزبان یک بازی خواهد بود.

در تهران ابتدا تیم‌های گاز تهران و میزان مشهد به مصاف هم می‌روند. گازی‌ها که با پیروزی‌های خود امتیازات را یکی پس از دیگری به دست آوردند و خود را به فاصله دو امتیازی صدر جدول رساندند برای تداوم این پیروزی‌ها به فکر گرفتن امتیاز کامل از مشهدی‌ها هستند.

در طرف دیگر تیم میزان اگرچه توانست از بازی هفته قبل خود یک امتیاز به دست آورد اما در این هفته کار سختی را در پیش دارد و باید منتظر بود و دید صدیقی همانند دور رفت پیروز می‌شود یا نتیجه دیگری رقم می‌خورد. هم اکنون گاز با 13 امتیاز در رده سوم است و تیم میزان خراسان هم با 3 امتیاز در رده ششم و آخر جدول رده‌بندی قرار دارد.

اما در اصفهان تیم های ذوب آهن اصفهان و ستاره های پارس مقابل هم به میدان می‌روند. تهرانی‌ها که در بازی هفته قبل 2 امتیاز را به سبد امتیازات خود اضافه کردند و خود را تا رده چهارم بالا کشیدند، حالا باید مقابل تیم رده دومی ذوب‌آهن بازی کنند. این بازی برای هر دو تیم از اهمیت زیادی برخوردار است و برای پیروزی به میدان می‌روند. شاگردان صادقی در تیم ذوب‌آهن برای رسیدن به صدر جدول و شاگردان عیدی برای افزایش امتیازات انگیزه زیادی دارند. در این شرایط تیم ذوب‌آهن با 14 امتیاز در رده دوم و ستاره‌های پارس با 5 امتیاز در رده چهارم قرار دارند.

در آخرین بازی این هفته تیم‌های متین ورامین در تهران میزبان تیم صدرنشین گیتی‌پسند اصفهان است. متین که تنها با 4 امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارند در این روز بازی سختی را در پیش دارند و باید مقابل صدرنشین لیگ به میدان بروند. آرا و شاگردانش در تیم گیتی‌پسند که برای تداوم صدرنشینی با قدرت به میدان می‌آیند شاید مقابل متین کار سختی را نداشته باشند اما این تنها در شرایطی است که متین نتواند از پس صدرنشین برآید و باید انتظار یک بازی زیبا را از دو تیم داشت. در این بین خزانی هم برای رسیدن به پیروزی تلاش می‌کند هر چند نتیجه بازی رفت به سود اصفهانی‌ها رقم خورد. هم اکنون گیتی‌پسند با 15 امتیاز در رده اول قرار دارد.

برنامه کلی بازی‌های این هفته به این شرح است:
گاز تهران – میزان مشهد، ساعت 14
ذوب‌آهن اصفهان – ستاره‌های پارس، ساعت 15
متین وارنا ورامین – گیتی‌پسند اصفهان، ساعت16 

هم اکنون جدول رده‌بندی این مسابقات تا پایان هفته ششم به شرح زیر است:
1- گیتی پسند با 15 امتیاز
2- ذوب آهن با 14 امتیاز
3- گاز تهران با 13 امتیاز
4- ستاره های پارس با 5 امتیاز
5- متین وارنا با 4 امتیاز
6- میزان خراسان با 3 امتیاز

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز