خبرگزاری کار ایران

کاستا: از عملکرد بازیکنانم راضی هستم

کد خبر : ۴۶۰۴۸

با توجه به وقت محدودی برای هماهنگی و برنامه های تمرینی بازیکنان داشتیم، بازیکنان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

سرمربی تیم ملی ایران ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان در اولین دیدار تدارکاتی مقابل اردن گفت: با توجه به وقت محدودی برای هماهنگی و برنامه های تمرینی بازیکنان داشتیم، بازیکنان بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشتند.

به گزارش ایلنا، هلنا کاستا- سرمربی تیم ملی ایران پس از پیروزی 2 بر یک مقابل اردن گفت: ابتدای بازی بچه ها عصبی و با استرس بازی می کردند اما از دقایق 7 به بعد بازی کم کم به آرامش رسیده و بازی خود را به اجرا گذاشتند. ما در تمریناتی که انجام دادیم فقط فرصت داشتیم تا روی هماهنگی بازیکنان، فشار بر روی توپ و دفاع در مناطق مختلف زمین کار کنیم. طبق این برنامه ها بازیکنانم عملکرد خوبی داشتند و از بازی آن ها راضی هستم.

وی افزود: خوشحالم ملی پوشان برنده این دیدار بوده وامیدوار هستم در بازی بعدی نیز عملکرد مثبتی داشته باشند.

سرمربی تیم ملی در خصوص تک گل ایران که از ناحیه راست توسط اردن به ثمر رسید، گفت: تیم اردن خیلی اتفاقی به گل رسید. اشتباه یکی از بازیکنان ما باعث شد تا اردن از منطقه راست به گل برسد در غیر این صورت بازی در دست ما بود و معتقدم که این بازیکنان روز به روز بهتر خواهند شد و نتایج خوبی خواهند گرفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز