خبرگزاری کار ایران

پس از قهرمانی در سوپر لیگ بانوان؛

ارباب: سرمایه‌گذاری در سنین پایه، کاراته بانوان را به اوج می‌رساند

asdasd
کد خبر : ۴۳۱۷۵

تیم ما با اقتدار بر سکوی نخست قرار گرفت و عنوان بهترین بازیکن را در دو بخش کاتا و کومیته از آن خود کرد.

سرمربی تیم دانشگاه آزاد اسلامی در سوپر لیگ بانوان کاراته گفت: سرمایه گذاری بر روی سنین پایه می‌تواند آینده بهتری را برای کاراته بانوان رقم بزند و با برنامه‌ریزی خوب می‌توانیم استعدادها را در سطح کشور شناسایی و پرورش دهیم.

به گزارش ایلنا، فرخناز ارباب با بیان مطلب اظهار داشت: تیم دانشگاه آزاد اسلامی با حمایت خوب مسئولان تیم امسال علاوه بر حضور در سوپر لیگ در لیگ‌های جوانه و آینده‌سازان هم شرکت داشت و خوشبختانه نتایج خوبی کسب کرد. امسال تیم‌های علمدار کربلا و فولاد مبارکه سپاهان کاراته‌کاهای خوبی در اختیار داشتند اما تیم ما با اقتدار بر سکوی نخست قرار گرفت و عنوان بهترین بازیکن را در دو بخش کاتا و کومیته از آن خود کرد.

ارباب گفت: اکثر بازیکنان ملی‌پوش در تیم دانشگاه آزاد بودند اما از بازیکنان امید هم در ترکیب تیم استفاده کردیم که در لیگ محک خوردند و عملکرد خوبی داشتند و با اقتدار وارد میدان مبارزه می‌شدند.

وی درخصوص ادامه همکاری‌اش با تیم دانشگاه آزاد در سال آینده گفت: این هفته جلسه‌ای با مسئولین دانشگاه آزاد دارم که در صورت توافق طرفین سال آینده هم در این تیم حضور خواهم داشت. ضمن اینکه پیشنهادم برای سال آینده شرکت یک تیم از دانشگاه آزاد در لیگ برتر است.

ارباب که هدایت تیم‌های دانشگاه آزاد در لیگ‌های جوانه و آینده سازان را نیز بر عهده داشت، گفت: بازیکنان خوبی در لیگ‌های جوانه و آینده‌سازان شرکت داشتند و با وجود تجربه کمتر با انگیزه ظاهر شدند. این کاراته‌کاها نسل جدیدی هستند که در سال‌های آتی بازی‌های خوبی را در بخش بانوان شاهد خواهیم بود و امیدوارم ثمره آن را در بازی‌های آسیایی و جهانی ببینیم.

ارباب در پایان گفت: این دوره از لیگ، مسابقات طبق برنامه و با نظم انجام شد، ضمن اینکه داورها نسبت به گذشته دقت بیشتری داشتند و قضاوت‌های خوبی کردند. چنانچه لیگ و مسابقات قهرمانی کشور با حجاب اسلامی برگزار شود برای بازیکنان بهتر است و به این وضعیت عادت می‌کنند و در مسابقات بین‌المللی راحت تر مبارزه می‌کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز