خبرگزاری کار ایران

میراسماعیلی:

جودو باید در همه ابعاد پیشرفت کند

asdasd
کد خبر : ۱۶۳۹۴

تلاش ما بر این است که با اجرای برنامه های متنوع و نمایش جذابیت های آن خانواده را ترغیب کنیم تا فرزندان خود برای آموزش به سالن های جودو ببرند.

نایب رئیس فدراسیون جودو از تلاش این فدراسیون برای پیشرفت جودو در همه ابعاد همگانی، آموزشی، قهرمانی و... خبرداد.

به گزارش ایلنا، آرش میراسماعیلی با تبریک به مناسب روز جهانی جودو گفت: این روز به نام "جودو برای همه" نامگذاری شده و برنامه های ما نیز بر همین اساس طراحی و اجرا خواهد شد.

وی ادامه داد: جودو یکی از زیباترین رشته‌های ورزشی دنیا و به روح المپیک معروف است. تلاش ما بر این است که با اجرای برنامه های متنوع و نمایش جذابیت های آن خانواده را ترغیب کنیم تا فرزندان خود برای آموزش به سالن های جودو ببرند.

میراسماعیلی موفقیت در میادین بین المللی را یکی از مهمترین عوامل ایجاد انگیزه در جهت جذب جوانان عنوان داشت و افزود: آموزش اصولی جودو را از سنین پایه آغاز خواهیم کرد تا به تدریج تیم هایی با پشتوانه قوی به لحاظ فنی راهی مسابقات مختلف شده و بتوانند برای ایران اسلامی افتخار کسب کنند.

نایب رئیس فدراسیون در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جودوی ایران اگر به این نقطه رسیده مرهون تلاش مربیانی است که در جای جای ایران اسلامی بدون کوچکترین توقعی عاشقانه در حال فعالیت هستند و نوجوانان با آتیه را تربیت می کنند.

وی در پایان ضمن تشکر از همه اهالی جودو برای کمک به رشد و گسترش این رشته ابراز امیدواری کرد جودو با اتکا به شعار فدراسیون جهانی(جودو برای همه) بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز