خبرگزاری کار ایران

مشکل بزودی حل می‌شود؛

استیلی: در مورد علی کریمی با مانوئل صحبت می‌کنم

asdasd

جایگاه مربی و بازیکن را می‌دانم. خصوصیات کریمی را می‌شناسم و اگر انتقال این مسائل به ژوزه کمک کند خوشحال می‌شوم.

حمید استیلی این روزها پیگیر کارهای مربوط به پیشکسوتان است و البته حضورش در این عرصه با گمانه زنی‌های گوناگونی روبرو شده است.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی در گفتگو با سایت رسمی پرسپولیس به سوالات پاسخ داد که در زیر می‌خوانید:

درباره فعالیت اخیر در باشگاه که با گمانه‌زنی‌هایی همراه بوده، توضیح می‌دهید؟

من نه حکمی گرفته‌ام و نه قرار است حکمی بگیرم. قرارداد من با پرسپولیس و صحبتم با محمد رویانیان دلی است. در جلسه‌ای که داشتیم، دو موضوع مطرح شد؛ یکی پیشکسوتان که زحمات زیادی برای این باشگاه کشیده‌اند و باید جایگاه مشخص و محترمی داشته باشند و یکی هم بحث بازیکن‌سازی و تیم‌های پایه بود. قرار شد هر کمکی از دست ما بر می‌آید انجام بدهیم.

تا کجا پیش رفته‌اید؟

هدف این است که مجموعه بتواند خودش را اداره کند. در وهله اول تلاش می‌کنیم تا کارهای بیمه‌ای درست شود. همچنین قرار است پیشکسوتان از کارت‌های شناسایی برخوردار شوند که بتوانند از آنها در مراکز خرید و خدماتی که با باشگاه طرف قرارداد هستند استفاده کنند و امیدواریم برای بعضی که شرایط خاصی دارند یک حقوق بازنشستگی در نظر گرفته شود.

در ارتباط با رده‌های پایه چه برنامه‌ای دارید؟

کار بزرگی است، نیاز است یک سیستم و ساختار بوجود آید. خود باشگاه مذاکراتی با باشگاه‌های بزرگ دنیا مثل میلان داشته است. امیدواریم یک آکادمی خوب راه‌اندازی شود که در آن استعدادیابی صورت بگیرد و پس از شناسایی بازیکنان نخبه، آنها را پرورش دهند.

تا اینجا چه اقداماتی انجام شده است؟

کارها به موازات هم پیش می رود. در حال حاضر به دنبال تهیه بانک اطلاعاتی از پیشکسوتان هستیم تا ببینیم از کدامیک می‌توانیم در این حوزه استفاده کنیم.

برای یک مربی که هنوز در بورس است، چنین فعالیت‌هایی عجیب به نظر می رسد...

باید از وقت به خوبی استفاده کرد. در همین تابستان یک مدرسه فوتبال رایگان زیر نظر شهرداری منطقه 21 تشکیل شد و حدود 180 تا 200 بازیکن داشتیم و حسینی نسب و پایان رأفت هم کمک کردند و محصول آن به باشگاه‌ها رفتند.

در مورد وضعیت تیم چه نظری دارید؟

در این دو بازی قبلی، بهتر شده بودند ولی هنوز کار دارند. از این تعطیلات می‌توانند استفاده بهینه کنند چون مهمترین مساله آمادگی جسمانی و روانی است.

بدون ملی‌پوشان می‌توان از این تعطیلات استفاده کرد؟

این مساله مشکلی است که نمی توان به سادگی از آن گذشت ولی به خاطر تیم ملی نمی‌شود کاری کرد. البته من خودم اعتقاد ندارم اردوی بلندمدت به تیم ملی کمک خواهد کرد. این مساله باشگاه‌ها را متضرر نمی‌کند، هر چند یکسری که بازیکن ملی‌پوش ندارند و خوب آماده نشده‌اند از این تعطیلات نهایت استفاده را می‌کنند. البته بازیکنان ذخیره را نباید دست کم گرفت. سال 86 که قهرمان شدیم، بازیکنان ذخیره بودند که تیم را جلو بردند و قهرمان کردند.

در مورد موضوع علی کریمی فکر می‌کنید چه می‌توان کرد؟

من با علی و سردار در این باره صحبت کرده‌ام. فکر می‌کنم مشکل حل می‌شود. حضور رویانیان در اردوی تیم ملی و برخوردش با کریمی اتفاق مهمی بود. قصد دارم در بازگشت مانوئل با وی صحبت کنم. فکر می‌کنم مسائلی را می‌دانم که می‌تواند به او و حل این مشکل کمک کند.

هیچ مربی دست خودش را رو نمی‌کند و شگرد کارش را به مربی دیگر نمی‌گوید...

من با پرسپولیس از این حرف‌ها ندارم. اخلاق من اینطور نیست. جایگاه مربی و بازیکن را می‌دانم. خصوصیات کریمی را می‌شناسم و اگر انتقال این مسائل به ژوزه کمک کند خوشحال می‌شوم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز