خبرگزاری کار ایران

جو پدیده کاملا لیگ برتری است؛

مهرآزما: میثاقیان هنوز شوک نداده اما کاملا جدی است

asdasd
کد خبر : ۹۴۶۳۱

خیلی چیزها دارم از اکبر آقا یاد می گیرم. البته الان دوران بدنسازی است اما میثاقیان به ما انگیزه می دهد و خیلی تلاش می کند تا تیم به لیگ برتر بیاید.

هافبک تیم فوتبال پدیده شاندیز مشهد گفت: جو تیم ما کاملا لیگ برتری است و از همین الان برای صعود به لیگ بتر تمرین می‌کنیم.

محمدحسین مهرآزما در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: فکر می‌کنم در شرایطی تمرین می‌کنیم که جو تیم ما کاملا لیگ برتری است و از همین الان بچه‌ها با انگیزه‌ای بالا و برای صعود به لیگ برتر تمرین می‌کنند. امکانات و شرایط خوبی داریم و هم مردم مشهد هم خیلی خوب ما را پذیرفته‌اند و هم از لحاظ جو شرایط خیلی خوبی بر تیم ما حاکم است.

وی در مورد کار اکبر میثاقیان گفت: خیلی چیزها دارم از اکبر آقا یاد می‌گیرم. البته الان دوران بدنسازی است اما میثاقیان به ما انگیزه می‌دهد و خیلی تلاش می‌کند تا تیم به لیگ برتر بیاید. اکبر آقا هنوز به بچه‌ها شوک نداده اما در کارش خیلی جدی است.

مهرآزما در پایان گفت: هدفم این است که به پدیده شاندیز کمک کنم تا به لیگ برتر بیاید. شهر مشهد حقش است یک تیم لیگ برتری خوب داشته باشد و می‌خواهم به این تیم کمک کنم تا موفق شود و مثل نفت تهران خانه خودم شود. انگیزه خیلی بالایی دارم و انگار دوباره دارم فوتبالم را شروع می‌کنم و می‌خواهم با تمام توان در خدمت پدیده شاندیز باشم تا به لیگ برتر صعود کنیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز