خبرگزاری کار ایران

هفته دهم لیگ برتر فوتبال؛

سپاهان به صدر رسید/ توقف نفت و تساوی تازه‌واردها

asdasd

در یکی از مهمترین دیدارهای روز دوم هفته دهم سپاهان اصفهان با نتیجه دو بر صفر میزبان خود ملوان بندر انزلی را شکیت داد و صدرنشین شد.

هفته دهم لیگ برتر فوتبال با برگزاری 3 دیدار دیگر پیگیری شد که در مهمترین این دیدارها سپاهان با عبور از سد ملوان صدرنشین شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، دهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال در شرایطی از عصر چهارشنبه آغاز شده است، که امروز به برگزاری 3 دیدار دیگر پیگیری شد.

در یکی از مهمترین دیدارهای روز دوم هفته دهم سپاهان اصفهان با نتیجه دو بر صفر میزبان خود ملوان بندر انزلی را شکیت داد و صدرنشین شد. گل های این تیم اصفهانی را در این دیدار جواهیر سوکای در دقیقه 45 و رادومیر دالوویچ در دقیقه 67 به ثمر رساندند. سپاهان با این 3 امتیاز 20 امتیازی شد.

اما در دیگر دیدار امروز صبای قم با نتیجه 3 بر 3 مقابل داماش گیلان به تساوی رضایت داد. در این دیدار که به نوعی رونمایی از صمد مرفاوی به عنوان سرمربی جدید صبای قم و حمید درخشان به عنوان سرمربی داماش بود، دو تیم در یک دیدار پر گل به تساوی 3 بر 3 رضایت دادند.

گل‌های این دیدار را میلاد نوری(30) و (41) و مهدی مومنی(85) برای صبا و امین متوسل زاده(34)، علیرضا جهانبخش(35) و مهدی کیانی(57)برای داماش به ثمر رساندند.

دیدار تیم‌های گهر دورد و نفت تهران هم به تساوی بدون گل انجامید. نفت تهران که پیش از بازی‌های این هفته صدرنشین لیگ بود با این تساوی جای خود در صدر جدول را به سپاهان داد. در آخرین دیدار این روز هم پرسپولیس به مصاف آلومینیوم هرمزگان رفته که تا پایان نیمه اول با یک گل از حریف خود پیش است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز