خبرگزاری کار ایران

پس از کسب سه امتیاز در هفته دهم؛

قلعه نوعی:مساوی نه به درد استقلال می‌خورد و نه به درد نفت آبادان

asdasd

سرمربی استقلال پس از پیروزی مقابل نفت آبادان تاکید کرد که تساوی در این دیدار به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد.

سرمربی استقلال پس از پیروزی مقابل نفت آبادان تاکید کرد که تساوی در این دیدار به درد هیچ یک از دو تیم نمی‌خورد.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه‌نوعی پس از پیروزی 2 بر یک برابر نفت آبادان اظهار داشت:‌ خدا را شکر می‌کنم که در آب و هوای گرم و جو سنگین، توانستیم 3 امتیاز را بگیریم و پیروز شویم. به تیمم تبریک می‌گویم به خاطر اینکه هنوز شرایط بازی جا نیفتاده بود و در آغاز بازی بودیم که گل خوردیم اما بردیم. در آبادان وقتی در شروع بازی گل بخورید برای بازگشت به بازی باید تیم قدرتمندی باشید که تیم ما اینگونه بود و به بازی برگشت.

وی ادامه داد: در نیمه اول باید بار خودمان را می‌بستیم اما از موقعیت‌های گلزنی‌مان استفاده نکردیم. در نیمه دوم تغییرات و جابجایی در تیم ایجاد کردم و توانستیم به گل برسیم. ایراد تیم ما این است که بعد از گل آن طور که باید، پرس نکردیم. با این حال نسبت به بازی‌های گذشته موقعیت‌های گلزنی زیادی ایجاد کردیم و می‌توانستیم با گل‌های بیشتری به پیروزی برسیم. در دقایق آخر بازی مسابقه احساسی شده بودیم و نفت می‌توانست گل مساوی را بزند.

سرمربی استقلال در باره وضعیت نفت آبادان گفت: نفت از زمان قاسمپور و برزگری یک تیم هجومی بود و امروز هم بازی هجومی در دستور کار آنها قرار داشت اما ما خط هافبک‌شان را از بازی خارج کردیم. رسول نویدکیا ما را خیلی اذیت کرد و خیلی خوب بازی کرد او شاگرد خود من بوده است. آبادانی‌ها دوست دارند تیم‌شان به جای آنکه یک بر صفر برنده شود 3 بر 2 پیروز شود.

قلعه‌نوعی تصریح کرد: نمی‌خواهم از نظم دفاعی صنعت نفت ایراد بگیرم، صنعت نفت با تفکر مربی‌اش به دنبال برد بود. مساوی نه به درد استقلال می‌خورد و نه به درد نفت آبادان و به همین دلیل هم بازی زیبایی شاهد بودیم. حق مردم آبادان است که مثل مردم اهواز صاحب یک ورزشگاه خوب شوند. اینجا مهد فوتبال است و بهتر است یک ورزشگاه با زمین باکیفیت داشته باشد.

قلعه‌نوعی در مورد ایرادهای تیم نفت گفت: اجازه بدهید در مورد تیمی که مسئولیت ندارم حرف نزنم اما صنعت نفت رو به جلو خوب بازی می‌کرد. ایرادهای تیم را سرمربی‌ نفت با بازبینی فیلم متوجه می‌شود و آنها را برطرف می‌کند.

وی درباره اعتراضش در دقایق پایانی به داور به خاطر وقت مسابقه گفت: به داور اعتراض نکردم بلکه در یک صحنه حساس بازیکنم توپ را لو داد و به او اعتراض کردم زیرا باعث شد تیم ما در آن صحنه تحت فشار قرار بگیرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز