خبرگزاری کار ایران

با انعثاد قرارداد؛

پرسپولیس قائمشهر تحت حمایت باشگاه پرسپولیس قرار گفت

asdasd

با توجه به همکاری که آغاز شده در نظر داریم فصل آینده در رقابت‌های بزرگسالان شرکت کنیم ولی قصد داریم تیمی زیر 23 سال تشکیل دهیم.

طی یک قرارداد همکاری، باشگاه پرسپولیس قائمشهر تحت حمایت باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا، پرسپولیس قائمشهر که در رده‌های پایه فعالیت می‌کند، طی یک قرارداد همکاری از حمایت‌های باشگاه پرسپولیس بهره مند خواهد شد.

محمدرضا رامشگر مدیر باشگاه پرسپولیس قائمشهر درباره وضعیت تیم های این باشگاه گفت: برنامه ما استعدادیابی و پرورش این استعدادها است. امیدواریم بتوانیم در سال های آینده بازیکنانی را به پرسپولیس معرفی کنیم. در حال حاضر تیم جوانان پرسپولیس قائمشهر سال قبل به عنوان چهارم لیگ دست پیدا کرد و در این فصل در دو بازی انجام شده به دو پیروزی هشت بر صفر دست پیدا کرده ایم.

وی افزود: تیم جوانان هم در سوپر لیگ استان (آسیاویژن مازندران) نایب قهرمانی شد و در این فصل تا اینجا دو پیروزی 4 بر 2 و سه بر صفر داشتند. بازی های تیم امید هنوز شروع نشده است اما چند روز قبل در یک بازی دوستانه برابر تیم امید نساجی که در لیگ برتر کشور حاضر است، 4 بر یک به پیروزی رسید. امیدهای ما در لیگ یک کشور یا تیم هایی مثل گیتی پسند، سپاهان نوین و ابومسلم در یک گروه هستند.

رامشگر در پایان افزود: با توجه به همکاری که آغاز شده در نظر داریم فصل آینده در رقابت‌های بزرگسالان شرکت کنیم ولی قصد داریم تیمی زیر 23 سال تشکیل دهیم.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز