خبرگزاری کار ایران

مشکل پرسپولیس روحی، بدنی یا فنی نیست؛

کریم باقری: بازی در پرسپولیس فقط محبوبیت و لباس نیست

asdasd

مشکل پرسپولیس روحی، بدنی یا فنی نیست. مجموعه‌ای از عوامل دخیل هستند. نباید هم یکی-دو نفر را مقصر قلمداد کرد.

کاپیتان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با توجه به بازی نیمه اول، پرسپولیس مستحق شکست نبود اما نمی دانم در نیمه دوم چه بلایی سر بازیکنان آمد.

به گزارش ایلنا، کریم باقری با بیان این مطلب اظهارکرد: مثل بسیاری از هواداران بازی را از تلویزیون دیدم و واقعا از ته دل ناراحت شدم. حسرت خوردم چرا پرسپولیس باید چنین شرایطی داشته باشد. در حالیکه تلاش های زیادی برای بهبود این وضعیت انجام شده است. من هم شوکه هستم و فکر می‌کنم با اعضای تیم از مسئولان آن تا مربیان و بازیکنان هر تعارفی را کنار بگذارند و مشکلات را بگویند. بعد هم مسائلی که وجود دارد را با مردم در میان بگذارند. من شک ندارم در این صورت هواداران هم استقبال می کنند و تغییر رویه خواهند داد تا با هم به حل مشکلات بپردازند.

وی درباره ارزیابی خود از دلایل ناکامی پرسپولیس تصریح کرد: به نظرم مشکل پرسپولیس روحی، بدنی یا فنی نیست. مجموعه‌ای از عوامل دخیل هستند. نباید هم یکی-دو نفر را مقصر قلمداد کرد. من کارشناس نیستم و واقعا نمی‌دانم چرا اینطور بازی می کنند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه در ارتباط با انتقادهایی که پس از هر بازی درباره بازی نکردن یکسری بازیکنان مطرح شده و دلیل ناکامی عنوان می‌شود، خاطر نشان کرد: من چنین اعتقادی ندارم. پرسپویس بازیکنان بزرگ زیادی دارد که همگی نمی‌توانند بازی کنند.

باقری ادامه داد: یک مساله‌ای که کمتر به آن توجه می‌شود، دشواری های بازی در پرسپولیس است. بعضی فکر می‌کنند در پرسپولیس بازی کردن آسان است ولی بازی در پرسپولیس فقط محبوبیت و لباس نیست. حاشیه‌ها و فشارهای بزرگ هم دارد. هر قدر هم در تیم‌های دیگر بازیکن بزرگی باشید لزوما در اینجا موفق نمی‌شوید و هر بازیکن باید تلاش کند خود را با شرایط وفق بدهد.

وی در پایان افزود: در نیمه اول بازی با سپاهان شاهد بازی خوبی بودیم. دو تیم پایایای بازی کردند و پرسپولیس بر اساس این نیمه مستحق شکست نبود. حالا با صحبت‌هایی که می شود واقعا نمی‌دانم در نیمه دوم چه بلایی سر پرسپولیس آمد چون روند بازی کاملا تغییر کرد و بعضی بازیکنان خودشان نبودند. در آن شرایط مشخص بود نتیجه عوض می‌شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز