خبرگزاری کار ایران

فوتسال به آشتی ملی نیاز دارد؛

درودگر: قرار نیست رییس کمیته فوتسال شوم

asdasd

متاسفانه برخی از بازیکنان تیم ملی فوتسال مشکلات روحی و روانی دارند و اگر فکری به حال این تیم نشود صلابت فوتسال ما از بین خواهد رفت.

رییس سابق کمیته فوتسال کشورمان خبر بازگشتش به این کمیته را تکذیب کرد.

صادق درودگر در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایلنا در رابطه با شایعه بازگشتش به راس کمیته فوتسال، گفت: اصلا چنین موضوعی مطرح نشده و بنده به شدت این خبر را تکذیب می‌کنم. این قبیل اخبار هر از گاهی در برخی از رسانه‌ها مطرح می‌شود که اغلب هم شایعه‌ای بیش نیست.

وی با اشاره به شکست تیم ملی فوتسال مقابل روسیه، گفت: بنده در گذشته هم گوشزد کرده بودم که تیم ملی نیاز به توجه بیشتری دارد و دو دستگی‌هایی که این روزها بیش از گذشته دامن این تیم را گرفته مطمئنا آینده بدتری را برای فوتسال ما رقم خواهد زد. تیم ملی ما یکی از بهترین قرعه‌های تاریخ خود در جام جهانی را دارد و اگر در این دوره نتوانیم از حیثیت فوتسال ایران دفاع کنیم شرایط برای ما بدتر از گذشته خواهد شد.

رییس سابق کمیته فوتسال با تاکید بر اینکه این رشته باید هرچه سریعتر با یک آشتی ملی مواجه شود، گفت: ما نباید به دنبال حذف کسی باشیم. فوتسال ما امروز بیش از هر روزی نیاز به همکاری و دوستی همه اعضای آن دارد. به شخصه معتقدم فوتسال ما در جام جهانی پیش رو فرصت حضور در فینال این رقابت ها را حتی دارد و اگر یک آشتی ملی و وحدت یکپارچه در آن حادث شود مطمئن باشید که این هدف دور از دسترس نیست.

وی افزود: در فضای کنونی شرایط فوتسال ما روز به روز سخت و سخت تر می شود و اگر هرچه سریعتر مدیران ارشد فدراسیون فوتسال و کمیته فوتسال به فکر جمع کردن همه سرمایه‌های این رشته نباشند با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد.

درودگر خاطرنشان کرد: من بازی تیم ملی مقابل روسیه را به طور کامل دیدم اما طراوت و شادابی در بین ملی پوشان کشورمان مشاهده نکردم. متاسفانه برخی از بازیکنان تیم ملی فوتسال مشکلات روحی و روانی دارند و اگر فکری به حال این تیم نشود صلابت فوتسال ما از بین خواهد رفت.

وی با تاکید بر حمایت جدی فدراسیون فوتبال از فوتسال کشور گفت: این رشته تا آغاز مسابقات جام جهانی روزهای بسیار حساسی را پیش رو داشته و نیاز دارد که فدراسیون فوتبال در روزهای باقیمانده نگاه ویژه‌ای به آن داشته باشد. ضمن آنکه یکباردیگر تاکید می کنم همه داشته‌های فوتسال از جمله وحید شمسایی، علی صانعی، حسین شمس و مصطفی نظری باید دور هم جمع شده و یک تیم ملی قوی را بسازند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز