خبرگزاری کار ایران

کادرفنی تغییر نمی کند؛

رویانیان: مشكل همانی است كه دنیزلی را به بن‌بست رساند

asdasd

هواداران پرسپولیس بدانند در جریان تمامی مشکلات تیم هستم و برای حل آن اقدامات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

مدیر عامل باشگاه پرسپولیس گفت: مشکل اصلی پرسپولیس کادر فنی نیست، بلکه مشکلی است که فصل گذشته نیز تیم را آزار داد و ما برای حل این مشکل تصمیم گیری خواهیم کرد.

به ایلنا، محمد رویانیان افزود: هواداران پرسپولیس بدانند در جریان تمامی مشکلات تیم هستم و برای حل آن اقدامات لازم را اتخاذ خواهیم کرد.

وی تصریح کرد: نمی‌خواهم سریع و آنی تصمیم بگیرم و در این شرایط خاص دست به اقدامی بزنم که اوضاع را بدتر کند. برای تصمیم گیری نهایی درباره موضوعی که مد نظر ما است، فرصت دارم. ما مشکلات پرسپولیس را ریشه یابی کرده و می دانیم که چه موضوعی هم در فصل گذشته و هم در فصل جاری به تیم لطمه زده است.

وی در ادامه گفت: به صراحت باید بگویم مشکل اصلی پرسپولیس کادر فنی نیست. بخش عمده مشکلات پرسپولیس به مسائلی بر می گردد که فصل گذشته نیز تیم را تخریب کرد. مساله‌ای که فصل قبل مصطفی دنیزلی را به بن بست کشاند، امسال به شکل دیگری بروز پیدا کرده است و من به خاطر پرسپولیس در صورت رفع نشدن این مشکلات اقدام خواهم کرد.

رویانیان ادامه داد: ایمان دارم که با تغییر کادر فنی مشکل پرسپولیس حل نخواهد شد، بلکه باید مشکلات دیگر را برطرف کرد. ما باید مشکل شناسایی شده را حل و فصل کنیم. این مشکل فصل قبل هم وجود داشت. ما برای حل و فصل آن تمام راه‌ها را امتحان کردیم. اما ظاهرا بعضی نمی خواهند مشکل حل شود و به حسن نیت، اعتماد و اتمام حجت‌های ما نه تنها پاسخ مثبت نداده، بلکه درخواست های ما برای حل مشکل را در عمل رد کرده‌اند. بنابر این بنده برای حل این مشکل مجبورم آخرین اولتیماتوم را بدهم.

مدیر عامل پرسپولیس خاطر نشان کرد: امروز هم می خواهم با این حرف ها موضوع را سر بسته با هواداران در میان بگذارم. اگر این مشکل حل نشود و بار دیگر بروز پیدا کند، دست به عمل جراحی خواهم زد. ما برای حل این مشکل همه راه‌ها را امتحان کردیم ولی متاسفانه اثر بخش نبوده است. امیدوارم مجبور نشوم تصمیمی بگیرم که بر خلاف تصور هواداران باشد. تاکید می کنم وقتی پای مصلحت و آبروی پرسپولیس در میان باشد با هیچ فرد و گروهی تعارف نخواهم کرد و تصمیمی خواهم گرفت که به نفع پرسپولیس باشد و دلایل اتخاذ چنین تصمیمی را نیز با هواداران در میان خواهیم گذاشت.

رویانیان در پایان گفت: با صراحت باید بگویم یکبار دیگر برای رفع این مشکل اقدام خواهم کرد اما اگر اثربخش نبود، به زودی تصمیم نهایی را اتخاذ می کنم.

رویانیان پیش‌تر از تخریب ژوزه توسط یكی از بازیكنان كلیدی تیم صحبت كرده بود؛ بازیكنی كه می‌گویند دلیل اصلی رفتن دنیزلی از ایران بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز