خبرگزاری کار ایران

پرونده قلعه‌نویی- تراکتور بسته شد؛

جعفری: پول بدون حساب و کتاب به کسی نمی‌دهیم!

asdasd
کد خبر : ۳۲۳۵۱

شاید جریان سازی‌ها عمدی نبود/هدف ما رسیدن به قهرمانی است/علیرغم بضاعت کم مالی کم نگذاشتیم/قلعه‌نویی از ما شکایت کرد و حکمش را از کمیته انضباطی گرفت.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با تشریح دلایل استعفای خود از سمت مدیرعاملی تراکتورسازی گفت: در واقع یکسری از خودی‌ها من را اذیت کردند و همین مساله باعث شد از سمت خودم استعفا بدهم که هیات مدیره با این امر مخالفت کرد.

غلامحسین جعفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا با بیان این مطلب افزود: متاسفانه عده‌ای در پی آن بودند که این موضوع را در بین اهالی فوتبال تبریز جا بیاندازند که ما در یارگیری خوب عمل نکردیم و باعث تضعیف تیم شدیم و همین موضوع نگرانی هایی را در استان ایجاد کرده بود در حالیکه به هیچ‌وجه این موضوع صحت نداشت و ما تمام تلاش خود را برای موفقیت تیم انجام داده بودیم، حتی در روزی که من می‌خواستم استعفا بدهم چند بازیکن از جمله جواد کاظمیان، گردانی، جاناتان و یک مهاجم برزیلی را به تیم اضافه کرده بودیم اما با این حال عده‌ای دست به دست هم می‌دادند تا مدیریت باشگاه را خراب کنند.

وی ادامه داد: شاید این جریان سازی‌ها عمدی نبود اما ما را اذیت کرد و افکار ما را به هم ریخت و کلید اصلی آن هم توسط گزارشگر بازی ما زده شد، به همین دلیل تصمیم گرفتم از سمت خودم استعفا دهم که نه هیات مدیره پذیرفت و نه مردم. هواداران تراکتورسازی با هجوم به باشگاه و در حالیکه جلسه هیات مدیره پایان یافته بود اجازه نداند ما نتیجه جلسه را اعلام کنیم و بنده را کشان‌کشان بر سر تمرین تیم بردند.

جعفری در ادامه تاکید کرد: بنده به درخواست هیات مدیره و هواداران جواب مثبت دادم و در تیم ماندم تا اگر کمکی از دستم بر می‌آید انجام بدهم. بنده هر چه لازم باشد با تمام وجود پیگیری می‌کنم؛ نه هنگامی که استعفا دادم دلسرد شدم و نه حالا هم که استعفایم قبول نشده دلگرم نیستم، اما با تمام وجود برای ارتقا تیم تراکتورسازی که متعلق به همه آذری‌ها است تلاش می‌کنم. ما می‌خواهیم تراکتورسازی مدعی قهرمانی باشد.

وی افزود: هدف ما رسیدن به قهرمانی است، اما در فوتبال هزار و یک اتفاق رخ می‌دهد و ممکن است مسائلی رخ دهد که ما هیچ‌کدام آن را پیش‌بینی نمی‌کردیم. ما در بحث مدیریت باشگاه تمام تلاش خود را انجام داده‌ایم بقیه موارد دست مربیان و بازیکنان است.

مدیرعامل تراکتورسازی همچنین خاطرنشان کرد: با وجود اینکه برخی مسائل از جمله جذب بازیکن باید با نظر سرمربی تیم باشد اما به دلیل خارجی بودن مربی ما همه این مسائل روی دوش من است و بنده این فشارها را تحمل می‌کنم ولی می‌توانم بگویم علیرغم بضاعت کم مالی کم نگذاشتیم.

وی در ادامه تصریح کرد: ما در اولین مسابقه خود در دور برگشت لیگ برتر مقابل سایپا در حالیکه برنده بازی بودیم با یک پنالتی که داور به سود این تیم اعلام کرد بازی به تساوی کشیده شد، اما معتقدم با توجه به بازیکنانی که به تیم ما اضافه شدند توانمندی ما نسبت به گذشته افزایش یافته و امیدواریم در مسابقات آینده نتایج لازم را کسب کنیم. ما تیم خود را برای قهرمانی بسته‌ایم و در این راه مدیریت باشگاه هیچ چیزی را کم نگذاشته، از کادر فنی هم راضی هستیم و می‌توانم بگویم یک فصل بی‌نظیر را پشت سر گذاشتیم.

جعفری همچنین اظهار داشت: ما در نیم فصل نخست توانستیم تیم‌های استقلال، سپاهان، پرسپولیس و راه‌آهن که جزو مدعیان لیگ برتر هستند را شکست دهیم؛ با تیم ملوان که جزو تیم‌های صدر جدولی است در انزلی مساوی کردیم و پا به پای تیم‌های صدرنشین پیش رفتیم. ما فقط 2 تساوی مقابل داماش و آلومینیوم در تبریز داشتیم که همین موضوع شرایط ما را بغرنج کرد. در دیدار مقابل داماش ما 5 بار به تیر دروازه زدیم.

وی درخصوص اعتراضات برخی بازیکنان مانند محمد نصرتی به مدیریت باشگاه تراکتورسازی گفت: این مسائل حاشیه‌ چندانی ندارد و موضوعات کوچکی است که خیلی سریع هم برطرف می‌شود اما مطبوعات بسیش از حد به آن می‌پردازند.

مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی با بیان اینکه پرونده شکایت امیر قلعه‌نویی از این باشگاه بسته شده، گفت: به طور یقین وقتی فصل تمام می‌شود یکسری صورت حساب‌ها به جا می‌ماند که ما در مدیریت باشگاه به آن می‌پردازیم، اما ما در باشگاه پول چاپ نمی‌کنیم که بخواهیم بدون حساب و کتاب آن را به کسی پرداخت کنیم. قلعه‌نویی هم از ما شکایت کرد و حکمش را از کمیته انضباطی گرفت و از نظر ما قضیه فیصله یافته است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز