خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر در ایستگاه پایانی نیم فصل؛

استقلال برای قهرمانی می‌جنگد/ پرسپولیس و جدال با تراکتور

asdasd
کد خبر : ۲۴۴۵۰

سپاهان همچنان شانس قهرمانی نیم فصل را دارد. این تیم در فاصله یک امتیازی استقلال امیدوار است صدرنشین لیگ در هفته پایانی نیم فصل متزلزل عمل کرده و بتواند گوی سبقت را از این تیم برباید.

پرونده نیم فصل اول رقابت های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور عصر دوشنبه بسته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفدهمین هفته رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور عصر دوشنبه با برگزاری 9 دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار خواهد شد که در مهمترین آنها استقلال برای تثبیت قهرمانی خود در نیم فصل به مصاف داماش گیلان می‌رود و پرسپولیس نیز در ورزشگاه بزرگ آزادی میزبان تیم مدعی تراکتورسازی خواهد بود. ضمن آنکه سپاهان هم با کمی چاشنی شانس در صورت پیروزی مقابل آلومینیوم می تواند گوی سبقت را از استقلال برباید و قهرمانی نیم فصل شود.

داماش – استقلال، ورزشگاه عضدی

استقلال برای قهرمانی مجبور است داماش را از پیش رو بردارد. داماش هم مجبور است برای بریدن نوار ناکامی‌های خود مقابل آبی‌های پایتخت کم نیاورد. شاگردان قلعه‌نویی که این روزها صدرجدول را در اختیار دارند بعد از شکست غافلگیر کننده‌شان مقابل فولاد حتما به دنبال جبران این سه امتیاز بوده و تلاش خواهند کرد با عبور از سد درخشان و شاگردانش قهرمانی خود در نیم فصل اول لیگ را سند بزنند. اما در طرف مقابل داماش با درخشان همچنان پرنوسان ظاهر میشود. این تیم اگرچه با 19 امتیاز در رده سیزدهم جدول است اما می تواند امیدوار باشد در صورت پیروزی مقابل استقلال تا رده دهم هم صعود کند.

این بازی ساعت 15:15 در ورزشگاه عضدی رشت برگزار خواهد شد.

آلومینیوم- سپاهان، ورزشگاه امام علی بندرعباس

سپاهان همچنان شانس قهرمانی نیم فصل را دارد. این تیم در فاصله یک امتیازی استقلال امیدوار است صدرنشین لیگ در هفته پایانی نیم فصل متزلزل عمل کرده و بتواند گوی سبقت را از این تیم برباید. شاگردان کرانچار که هم اکنون با 30 امتیاز در رده دوم هستند در جریان هفته هفدهم به بندرعباس سفر کرده‌اند تا به مصاف آلومینیوم بروند. آلومینیومی که با وجود مربی به نام اکبر میثاقیان حال و روز خوشی ندارد و از جمله فانوس به دستان لیگ به شمار می‌رود. نماینده بندرعباس هم اکنون با 16 امتیاز در رده پانزدهم جدول هستند. این دیدار ساعت 15 دوشنبه برگزار خواهد شد.

پرسپولیس- تراکتورسازی- ساعت 17 ورزشگاه آزادی تهران

اما آخرین و شاید حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم را پرسپولیس و تراکتورسازی برگزار خواهند کرد. دیداری که حتما آبستن حوادث و حاشیه‌های بسیاری خواهد بود. این دیدار به نوعی دوئل مربیان پرتغالی این دو تیم هم هست. ژوزه مانوئل با پرسپولیس در یک سو و الویرا با تراکتور در سوی دیگر. این دو تیم البته شرایط متفاوتی در جدول دارند. تراکتور خود را به عنوان یک مدعی معرفی کرده اما پرسپولیس هنوز نتوانسته روزهای روشنی در لیگ برتر داشته باشد. با این حال چیزی که مشخص است اهمیت امتیازات این دیدار خواهد بود که به اندوخته‌های هریک از این دو تیم اضافه شود تاثیر بسیاری در آینده آن خواهد داشت.

برنامه کامل هفته هفدهم لیگ برتر به شرح زیر است:

صبای قم – مس کرمان، ورزشگاه یادگار امام قم، ساعت 15

آلومینیوم – سپاهان، ورزشگاه بندرعباس، ساعت 15

سایپا – گهر دورود، ورزشگاه انقلاب کرج، ساعت 15

راه آهن – فجرسپاسی، ورزشگاه اکباتان، ساعت 15:15

فولاد خوزستان – نفت تهران، ورزشگاه تختی اهواز، ساعت 15:15

ذوب آهن – ملوان، ورزشگاه فولادشهر اصفهان، ساعت 15:15

پیکان – نفت آبادان، ورزشگاه تختی تهران، ساعت 15:15

داماش گیلان – استقلال، ورزشگاه عضدی رشت، ساعت 15:15

پرسپولیس – تراکتورسازی، ورزشگاه آزادی، ساعت 17:30

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز