خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتسال؛

گاز گلباران شد؛ منصوری ارژن را برد

asdasd
کد خبر : ۲۲۷۰۵

نماینده اصفهان حالا با 21 امتیاز از 9 بازی در صدر قرار گرفته و گاز خوزستان هم با 4 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

هفته دهم لیگ برتر فوتسال با برتری گیتی‌پسند و منصوری و توقف دبیری تبریز پیگیری شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هفته هم لیگ برتر فوتسال عصر امروز با برگزاری 3 دیدار پیگیری شد که در گیتی‌پسند موفق شد گاز خوزستان را گلباران کند و منصوری هم بر ارژن شیراز غلبه کرد و تیم‌های دبیری و میثاق هم به تساوی رضایت دادند.

گیتی‌پسند که عصر امروز از ساعت 16 به مصاف گاز خوزستان رفته بود در خوزستان این تیم را با 8 گل در هم کوبید. سجاد بندی سعدی، افشین کاظمی، مهرزاد جابری، حمید یوسفی، حسین طیبی (2گل) و احمد اسماعیل پور (2گل) گل‌های گیتی‌پسند را به ثمر رساندند ت ااین تیم را به صدر جدول لیگ برسانند. نماینده اصفهان حالا با 21 امتیاز از 9 بازی در صدر قرار گرفته و گاز خوزستان هم با 4 امتیاز در انتهای جدول قرار دارد.

در دیگر دیدار عصر امروز تیم فوتسال شهید منصوری در قرچک میزبان ارژن شیراز بود که در نهایت موفق شد حریف خود را با نتیجه 4 بر 2 از پیش رو بردارد. منصوری هم با این پیروزی و کسب 3 امتیاز با 21 امتیاز و تفاضل گل کمتر در رده دوم لیگ برتر ایستاد. همچنین دبیری هم در خانه مقابل میثاق تهران تن به تساوی 2 بر 2 داد. دبیری با این تساوی 15 امتیازی شد تا در رده ششم جدول بایستد و میثاق هم با کسب این یک امتیاز 7 امتیازی شد و دررده دهم جدول باقی ماند.

نتایج کامل دیدارهای امروز به این شرح است:

دبیری تبریز2 - میثاق تهران 2

شهید منصوری4 - ارژن شیراز2

گاز خوزستان صفر - گیتی‌پسند ‌8

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز