خبرگزاری کار ایران

تعطیلی جام‌حذفی قابل پذیرش نیست؛

مظلومی: استقلال من بهتر از تیم قلعه‌نوعی بازی می‌کرد

asdasd
کد خبر : ۱۶۶۹۶

8 ماه است چك سال دوم حضورم در استقلال نقد نشده/ فتح‌اله‌زاده بدهی من را پرداخت نكرده، اما به خاطر هواداران شكایت نكردم.

سرمربی سابق تیم استقلال گفت: متاسفانه به دلیل بازی‌های تیم ملی شاهد هستیم دائما مسابقات لیگ برتر تعطیل می‌شود و این جلوه خوبی ندارد.

پرویز مظلومی در بازدید از غرفه ایلنا در نوزدهمین جشنواره مطبوعات و خبرگزاری‌ها با بیان این مطلب اظهار کرد: به نظر من باید شرایطی فراهم شود كه دیگر مسابقات لیگ برتر تعطیل نشود. ما می‌خواهیم برویم جام جهانی و 3 بازی انجام دهیم و برگردیم اما برای آن برنامه كلی لیگ برتر كشور را بر هم می‌ریزیم.

وی ادامه داد: مسابقات جام حذفی هم باید برگزار شود و اصلا نمی‌توان قبول كرد كه مسابقات جام حذفی تعطیل شود.

مظلومی با آرزوی موفقیت برای تیم استقلال خاطرنشان كرد: من امیدوارم استقلال در فصل جاری نتایج خوبی بگیرد و اینكه هواداران معترض هستند این تیم خوب بازی نمی كند باید رفت دلایل آن را از خود آنها پرسید، اما می‌توانم بگویم تیم من بهتر از این تیم بازی می‌كرد.

وی افزود: 8 ماه است چك سال دوم حضورم در تیم استقلال در دست من است اما هنوز نتوانسته‌ام آن را نقد كنم. فتح اله زاده قول داده پول به باشگاه رسید بدهی من را پرداخت كند اما پول به باشگاه رسیده ولی بدهی من را پرداخت نكرده، اما من به خاطر هواداران شكایت نكردم.

مظلومی در خصوص ادامه مربیگری خود گفت: منتظر هستم تا در یك تیمی كه شرایط مناسبی را دارد كار كنم. دو سال در تیم استقلال سختی‌های زیادی كشیدم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز