خبرگزاری کار ایران

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال؛

گذر مایلی‌کهن به قلعه‌ آبی‌ها افتاد/استقلال در پی صدرنشینی

asdasd
کد خبر : ۱۶۲۶۷

اگرچه قلعه نویی روز گذشته مایلی‌کهن را یک مربی زحمتکش نامید اما اهالی فوتبال هنوز بیانیه‌های تند مایلی‌کهن علیه سرمربی استقلال را به یاد دارند.

هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال از فردا در حالی آغاز می‌شود که تقابل مایلی‌کهن و قلعه نویی نقطه عطف دیدار گهر دورود و استقلال خواهد بود، جدالی که بعد از مدت‌ها شاهد آن خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، در اولین مسابقه از هفته چهاردهم تیم گهر دورود به مصاف استقلال می ‌رود. سازمان لیگ اعلام کرده این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود اما گهری‌ها تاکید دارند اگر ما میزبان هستیم می‌خواهیم در ورزشگاه تختی تهران بازی کنیم. گهر به دلیل نداشتن ورزشگاه استاندارد در دورود و استان لرستان در تهران میزبان پرسپولیس و استقلال است. گهر تا قبل از انتخاب مایلی کهن به عنوان سرمربی روی کاغذ حریف آسانی برای استقلال پرستاره و آماده به نظر می‌رسید اما اکنون وضعیت این تیم متفاوت است.

حسین هدایتی که این باشگاه را خریده به بازیکنان گهر اطمینان خاطر داده باشگاه هیچ مشکل مالی ندارد. از سوی دیگر انتخاب محمد مایلی کهن به عنوان سرمربی جدید گهر بر حساسیت های این بازی افزوده است. اگرچه قلعه نویی روز گذشته مایلی‌کهن را یک مربی زحمتکش نامید اما اهالی فوتبال هنوز بیانیه‌های تند مایلی‌کهن علیه سرمربی استقلال را به یاد دارند.

گهر هم اکنون در رده هفدهم جدول است و استقلال با یک بازی کمتر در رده دوم جدول قرار دارد. لشگر ژنرال اگر بتواند از سد گهر پرطرفدار بربیاید و پیروز شود به صدر می رسد. گهر با 8 گل زده ضعیف ترین خط حمله لیگ برتر را دارد و در رده هفدهم جدول است و باید مقابل قوی ترین خط دفاع لیگ بازی کند. اگر گهر بتواند مقابل استقلال گلزنی کند هم نوعی شگفتی خلق کرده با این حال حسین هدایتی کری جالبی خوانده و گفت شاید استقلال را با 6 گل شکست دادیم! این حرف بیشتر احساسی بود تا منطقی و کنایه ای هم به آبی پوشان بود.

برنامه کامل هفته چهاردهم لیگ برتر به شرح زیر است:

دوشنبه 8 /8 /91

گهر دورود - استقلال،‌17:45، ورزشگاه آزادی تهران

سه‌شنبه 9 /8 /91

نفت تهران - سپاهان، 15:30، ورزشگاه دستگردی تهران

تراکتورسازی - داماش، 15:30، یادگار امام تبریز

چهارشنبه 10 /8 /91

فجرشهید سپاسی-سایپا، 15:30 دستغیب شیراز

ملوان- آلومینیوم هرمزگان، 15:30، تختی انزلی

ذوب آهن- راه‌آهن، 15:30، فولاد شهر اصفهان

صبای قم- فولاد خوزستان، 15:30، یادگار امام قم

نفت آبادان- مس کرمان، 16:50، تختی آبادان

پرسپولیس- پیکان، 17:45، آزادی تهران

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز