خبرگزاری کار ایران

حمید استیلی:

پتانسیل شکست دادن کره جنوبی را داریم

asdasd
کد خبر : ۱۲۸۴۹

در شرایط فعلی که فوتبال از هر سو آماج حمله است، آرزو می‌کنم که تیم ملی حتما به پیروزی برسد.

پیشکسوت و مربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: محمد رویانیان برای تمام ابعاد پرسپولیس از جمله برای پیشکسوتان ایده های بزرگی در سر دارد و یکی از دلایلی که باعث می‌شود از هیچ کمکی دریغ نکنم، جایگاهی است که پرسپولیس و پیشکسوتان دارند.

به گزارش ایلنا، حمید استیلی  با بیان این مطلب افزود: بسیاری اعتقاد دارند که تیم اصلی، ویترین یک باشگاه است اما حداقل در باشگاهی با قدمت و افتخارات پرسپولیس، افتخارآفرینان آن ویترین باشگاه به حساب می آیند.

وی با اشاره به جلسه‌ای که روز شنبه با حضور پیشکسوتان برگزار شد، ادامه داد: در این جلسه پیرامون مسائل پیشکسوتان و برنامه هایی که برای آینده وجود دارد بحث کردیم. دعوت از آنها برای این بود که نظریاتشان را بشنویم تا اگر موضوعی مورد توجه قرار نگرفته است، مورد بررسی قرار بگیرد. بزرگان پرسپولیس زمانی که از طرح های باشگاه مطلع شدند استقبال زیادی کردند.

استیلی درباره بدبینی هایی که نسبت به این طرح وجود دارد تصریح کرد: اینکه می‌گویم ایده های بزرگی وجود دارد، به همین مساله مربوط می شود. در واقع این طرح باید با همکاری خود پیشکسوتان دنبال شود و آنها باید کمک کنند.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: هدف این است که کانون پیشکسوتان به یک شرکت تبدیل شود. شرکتی که بتواند فعالیت‌های اقتصادی داشته باشد. قرار است در جلسه روز چهارشنبه نیز، این عزیزان جمع شوند تا برای دعوت عمومی از پیشکسوتان و ترتیب دادن یک همایش برنامه ریزی شود. آن همایش که در واقع در حکم مجمع پیشکسوتان خواهد بود، هیات مدیره‌ای برای پیگیری کارها تشکیل می شود. باشگاه نیز حمایت مادی و معنوی خواهد داشت و حتی دفتر جداگانه ای تدارک دیده شده است. رویانیان می‌خواهند شرکت پیشکسوتان، اقتصادی شود تا ارائه خدمات به پیشکسوتان دائمی باشد. همچنین از مسایلی که مورد نظر است و در جلسه با پیشکسوتان هم مطرح کردیم این بود که در جریان خصوصی سازی باشگاه پرسپولیس این شرکت می تواند بخشی از این سهام را در اختیار بگیرد چون این باور در باشگاه وجود دارد که هواداران و پیشکسوتان صاحبان اصلی پرسپولیس هستند.

وی در ارتباط با بازی تیم ملی برابر کره جنوبی خاطر نشان کرد: پتانسیل پیروزی در این بازی وجود دارد، تنها نگرانی این است که بازیکنان مدت زیادی از شرایط مسابقه دور بودند، با این وجود در جامعه فوتبال اتحاد خوبی بوجود آمده است. کره‌ای‌ها سرعت خوبی دارند اما ایران هافبک های قدرتمندی دارد. در شرایط فعلی که فوتبال از هر سو آماج حمله است، آرزو می‌کنم که تیم ملی حتما به پیروزی برسد.

استیلی در پایان درباره اینکه اعلام کرده بود با مانوئل ژوزه درباره کریمی صحبت می‌کند، گفت: همه چیز به بعد از بازی با کره موکول شد تا تمرکز بازیکنان ملی‌پوش، بویژه کریمی به هم نریزد. اقدامات رویانیان کاملا موثر بوده ولی مانوئل خود باید به این تصمیم برسد و من فکر می‌کنم این ماجرا می‌تواند پایان خوشی داشته باشد تا یک همکاری و ارتباط عمیق بین مانوئل و کریمی شکل بگیرد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز