خبرگزاری کار ایران

آماده میزبانی از كره‌ای‌ها هستیم؛

کابلی: 300 هوادار كره‌ای به استادیوم می‌آیند

asdasd
کد خبر : ۱۲۷۸۸

كنترل‌ها صورت گرفته است. مواردی كه مربوط بهما شده انجام داده‌ایم. روز گذشته هم در جلسه‌ای در شورای تامین استان تهران با بزرگواران این شورا داشتیم تمامی موارد لازم را ارایه كردیم.

مدیر مجموعه ورزشی آزادی با اشاره به برگزاری دیدار حساس تیم ملی فوتبال مقابل كره جنوبی در این ورزشگاه اظهار داشت: ما آمادگی كامل برای برگزاری این مسابقه را داریم. طبق روال گذشته مواردی كه لازم بوده را انجام داده‌ایم.

توفیق كابلی در گفت وگو با ایلنا با بیان این مطلب افزود: كنترل‌ها صورت گرفته است. مواردی كه مربوط بهما شده انجام داده‌ایم. روز گذشته هم در جلسه‌ای در شورای تامین استان تهران با بزرگواران این شورا داشتیم تمامی موارد لازم را ارایه كردیم.

وی ادامه داد: طی روزهای اخیر مكاتبانی را با شركت برق، سازمان‌های آتش‌نشانی، اورژانس انجام داده‌ایم تا ان‌شاءالله در روز مسابقه مشكلی به‌وجود نیاید و ما با آمادگی كامل میزبانی این مسابقه را برعهده بگیریم.

مدیر استادیوم آزادی با اشاره به حساسیت بازی ایران و كره‌جنوبی اظهار داشت: دقیقا به دلیل حساسیت این مسابقه ما تلاش كرده‌ایم تدابیر لازم را در نظر بگیریم. كره‌ای‌ها نیز اعلام كرده‌اند تماشاگرانی را به همراه خود به ورزشگاه خواهند آورد كه جایگاهی در شمال‌شرقی استادیوم محلی با سرویس مجزا برای آنها تعبیه كردیم تا ان‌شاءالله بدون هیچ‌گونه مشكلی تیم ملی كشورشان را تشویق كنند. البته گفتنی است محدوده جایگاه آنها با داربست مشخص خواهد شد.

وی افزود: كره‌ای‌ها اعلام كرده‌اند نزدیك به 300 نفر تماشاگر همراه خود خواهند داشت اما ما سعی كرده‌ایم نزدیك به 800 نفر جا به آنها بدهیم تا ان‌شاءالله با یك خاطره خوب كشورمان را ترك كنند.

مدیر ورزشگاه آزادی درخصوص احتمال حضور مقامات كشوری و لشگری در بازی امروز گفت: بله، به احتمال فراوان مقامات بلندپایه كشور برای تماشای بازی به استادیوم می‌آیند اما در این‌گونه موارد هیچ هماهنگی با ما نمی‌شود ولی ما میزبان آنها هستیم و هرگاه تشریف بیاورند سعی می‌كنم شرایط لازم را برای اسكان آنها مهیا كنیم.

وی افزود: طبق اعلام قبلی بلیط‌فروشی از امروز آغاز خواهد شد اما مسئله‌ای كه وجود دارد اینكه بلیط‌فروشی دست ما نیست بلكه سازمان لیگ بلیط‌فروشی در اختیار یك شركتی قرار داد‌ه‌اند كه این شركت اقدامات لازم را انجام می‌دهند. فقط باید متذکر بشوم آنچه از نظر فنی مانند موضوع آب،گاز و برق ورزشگاه به مربوط می‌شود انجام شده و براساس شرح وظایفی که برای ما تعیین شده اقدامات لازم را انجام داده‌ایم. ارگان‌های دیگر نیز وظایفی را دارند که آنها نیز مطمئنا اقدامات لازم را انجام می دهند تا انشاالله مشکلی در برگزاری این مسابقه به وجود نیایید.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز