خبرگزاری کار ایران

غلامرضا بهروان:

بلیت‌های بازارسیاه را ردگیری می‌کنیم

امسال طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که می‌توانیم بلیت‌های بازارسیاه را ردگیری کنیم و با بازار سیاه برخورد می‌کنیم.

سرپرست سازمان لیگ با اشاره به دربی تهران گفت: با بازار سیاه بلیت در دربی هفتاد و پنج برخورد می‌کنیم.

به گزارش سایت رسمی فدراسیون فوتبال، غلامرضا بهروان در این باره گفت: ما برنامه های ویژه ای برای برگزاری داربی در داخل و خارج زمین داریم. در خارج از زمین و از فردا بعدازظهر با همکاری شهرداری منطقه 22 تهران، چادرهایی همراه با سیستم های خنک کننده در اطراف ورزشگاه آزادی برپا شده که به عزیزان شهرستانی که برای دیدن بازی به ورزشگاه می آیند شام پنج شنبه شب و صبحانه صبح جمعه و ناهار ظهر جمعه داده خواهد شد.

بهروان در ادامه گفت: ما همه چیز را زیر نظرمی گیریم و ناظرانی در خارج از ورزشگاه تعیین کرده‌ایم که حواسشان به کسانی که می خواهند بازارسیاه راه بیندازند و بلیت فروشی غیرمجاز کنند هست. امسال طوری برنامه‌ریزی کرده ایم که می‌توانیم بلیت‌های بازارسیاه را ردگیری کنیم و با بازار سیاه برخورد می کنیم.

وی در پایان گفت: هماهنگ شده درب ورزشگاه با نظر نیروی انتظامی باز شود. اما بلیت فروشی ساعت 7 صبح آغاز می شود. سازمان لیگ سعی می کند به خاطر رفاه حال همه طرفداران استقلال و پرسپولیس، تمهیداتی در نظر گرفته شود که هیچ مشکلی برای کسی پیش نیاید. همه نهادها و ارگان‌های دخیل در برگزاری بازی سعی دارند که داربی 75 به بهترین شکل برگزار شود و همه از دیدن یک داربی زیبا لذت ببرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز