خبرگزاری کار ایران

بعید است انتخابات کشتی سالم برگزار شود؛

برزگر: محمد بنا نباید وارد جناح‌بندی‌های تشکیلاتی شود

asdasd

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اینکه محمد بنا نباید وارد جناح‌بندی‌های تشکیلاتی شود تاکید کرد که این مربی با رفتارهای اشتباه خود وجهه‌اش را در بین مردم از دست خواهد داد.

سرمربی سابق تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به اینکه محمد بنا نباید وارد جناح‌بندی‌های تشکیلاتی شود تاکید کرد که این مربی با رفتارهای اشتباه خود وجهه‌اش را در بین مردم از دست خواهد داد.

منصور برزگر در گفت و گو با خبرنگار ایلنا با اشاره به اینكه وزارت ورزش هر چه سریعتر باید تكلیف مدیریت فدراسیون كشتی را برای 4 سال آینده مشخص كند، گفت: من فكر می‌كنم امروز بیش از هر چیز تعیین تكلیف مدیریت 4 سال آینده فدراسیون كشتی مهم است و پرداختن به موضوعات دیگر چندان اهمیتی ندارد چرا كه بلاتكلیفی این فدراسیون خود دلیلی بر ناآرام بودن تشكیلات كشتی كشور است.

وی افزود: وزارت ورزش باید انتظار خود از فدراسیون كشتی را برای حضور در المپیك آینده اعلام و پس از آن بودجه مورد نیاز این فدراسیون را هم در اختیار رئیس برگزیده آن قرار دهد. مطمئنا با وعده، قول‌های الكی و شرایط بلاتكلیف هیچ گامی به جلو برنخواهیم داشت.

سرمربی سابق تیم ملی كشتی آزاد با تاكید بر اینكه پس از المپیك همه تیم‌های مطرح دنیا خود را آماده حضور در رویدادهای مهم آینده می كنند، گفت: به نظر من مدیریت فدراسیون كشتی پس از انتخاب باید المپیك را تمام شده دانسته و سعی در تقویت نقاط ضعف و شناخت نقاط قوت كند.

وی با تاكید بر ایجاد ثبات مدیریتی در راس فدراسیون كشتی گفت: متاسفانه از سال 1948 كه كشتی ایران وارد بازی‌های المپیك شده مدیران ارشد ورزش ما همواره بیش از المپیك دست به تغییرات مدیریتی در راس فدراسیون كشتی زده اند و باید این نگاه تغییر كند. امیدوارم كه با تغییر رئیس جمهور رئیس فدراسیون كشتی بتواند بدون تغییر برنامه های خود را پیش ببرد.

برزگر همچنین در واكنش به اظهارات اخیر محمد بنا كه اعلام كرده با مدیریت كنونی فدراسیون كشتی حاضر به همكاری نیست، اظهار كرد: بنا اكنون و بعد از موفقیت در المپیك لندن یك برگ برنده در دست دارد و طبیعی است كه از آن استفاده كند. به نظر من محمد بنا نباید خود را وارد جناح بندی های تشكیلاتی كند و به فكر كار مربیگری خودش باشد چرا كه در این صورت وجهه ای كه با سالها تلاش آنرا به دست آورده از دست خواهد داد. البته من این موارد را به عنوان یك برادر به او توصیه می كنم.

وی تصریح كرد: مشكل امروز كشتی ما محمد بنا و رسول خادم نیستند. ما امروز مشكل بزرگتری به نام بلاتكلیفی فدراسیون كشتی داریم و محمد بنا نیز باید تا انتخاب رئیس آینده فدراسیون كشتی صبر كند و در آن موقع تصمیم بگیرد كه می خواهد بماند با نه. اما این كه بگوید من با فلان مدیر كار می كنم و با دیگری خیر خوب نیست.

مدیر فنی سابق تیم ملی كشتی آزاد در پاسخ به این سوال كه آیا عملكرد حجت اله خطیب در 8 ماه گذشته به شكلی بوده كه رئیس آینده فدراسیون كشتی باشد گفت: من به این موضوع كاری ندارم. این وزارت ورزش است كه باید هر چه سریعتر رئیس آینده این فدراسیون را انتصاب یا در فضایی سالم انتخاب كند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینكه كه آیا امیدوار به برگزاری یك انتخابات دموكراتیك برای انتخاب رئیس فدراسیون كشتی هستید، گفت: سابقه گذشته انتخابات فدراسیون‌ها همواره با حرف و حدیث هایی مواجه بوده و بعید می‌دانم انتخابات فدراسیون كشتی هم بدون اعمال نظر و دخالت وزارت ورزش برگزار شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز