خبرگزاری کار ایران

هر سال اشتباهات خود را تکرار می‌کنیم؛

برزگر: آمریکایی‌ها افتخار می‌کنند وکیل ایرانی دارند

asdasd
کد خبر : ۸۷۴۵۸

همه حرف فیلا این است که ورزش از سیاست جدا باشد. الان برعکس شده ورزشی‌ها به شهرداری می‌روند و شهرداری‌ها به ورزش می‌آیند.

فیلا هفته گذشته با ارسال نامه‌ای به فدراسیون کشتی برگزاری مجمع انتخابات ریاست فدراسیون را غیر قانونی عنوان کرد و اعلام داشت که با برگزاری مجمع تعلیق خواهید شد. اما مسئولین ورزش کشور  قرار گذاشتند  17 تیرماه این مجمع را برگزار کنند ولی ناگهان اعلام شد این مجمع برگزار نخواهد شد.

منصور برزگر پیشکسوت کشتی در این مورد به خبرنگار ایلنا گفت: خوب شد این مجمع برگزار نشد که اگر برگزار می‌شد همه چیز بهم می‌خورد. باید صبر کرد تا وزیر بعدی بیاید و باب میل خود هر کاری دوست دارد انجام دهد. اصلا به صلاح نبود در آستانه مسابقات جهانی این مجمع برگزار شود. ما هر سال اشتباهات خود را تکرار می‌کنیم.

وی افزود: بعد از این همه سال چرا باید اساسنامه اینقدر ایراد داشته باشد و مشکلات درست کند. کشوری که تمدن و فرهنگ و دکتر و وکیل دارد چرا باید با این مشکلات روبرو شود. در آمریکا افتخار می‌کنند وکیل‌شان ایرانی است و می‌تواند از حق آنها دفاع کند اما ما از آنها استفاده نمی‌کنیم.

برزگر اضافه کرد: سیاسیون دست از ورزش بردارند. اجازه بدهند ورزش برای خودش باشد. همه حرف فیلا این است که ورزش از سیاست جدا باشد. الان برعکس شده؛ ورزشی‌ها به شهرداری می‌روند و شهرداری‌ها به ورزش می‌آیند. بهتر است رئیس بعدی زمانی که وزیر عوض شد انتخاب شود و بتواند قدرت زیادی داشته باشد که به مشکلات بیرون از گود کشتی‌گیران رسیدگی کند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز