خبرگزاری کار ایران

دولت دهم چالش جدیدی درست نکند؛

دبیر: مشکل مدیریتی فدراسیون کشتی باید حل شود

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۵۳

آقایان اجازه بدهند دولت جدید مستقر شود و وزیر جدید از مجلس رای اعتماد بگیرد و مطمئن باشند برای سر و سامان به وضعیت موجود تدبیر لازم را خواهند داشت و شرایط را بدتر نکنند.

قهرمان سابق کشتی جهان و المپیک گفت: خواهش من از دولت دهم این است که در مورد انتخابات هیچ فدراسیونی اقدام نکنند.

علیرضا دبیر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا اظهار داشت: از دولت دهم خواهش می‌کنم در مورد انتخابات هیچ فدراسیونی اقدام نکند و چالش درست نکنند و اجازه بدهند دولت جدید مستقر شود و اوضاع را سر و سامان بدهد چون به اندازه کافی در ورزش ما چالش وجود دارد. یک ماه دیگر وزیر جدید ورزش خواهد آمد و در مورد رشته‌های مختلف و فدراسیون ها تصمیم می‌گیرد.

وی با اشاره به نامه فیلا برای جلوگیری از انتخابات فدراسیون کشتی گفت: آقایان در مورد کشتی هم مثل همه رشته‌ها سکوت کنند و همه چیز را به هم نریزند و اجازه بدهند دولت جدید مستقر شود و وزیر جدید از مجلس رای اعتماد بگیرد و مطمئن باشند برای سر و سامان به وضعیت موجود تدبیر لازم را خواهند داشت و شرایط را بدتر نکنند.

دبیر در پایان گفت: کشتی به هر حال راه خودش را می‌رود. فدراسیون کشتی نزدیک به 2 سال است با سرپرست اداره می‌شود و دو ماه دیگر هم روی آن دو سال باشد، فرقی نمی‌کند. به نظر من تصمیم عجولانه نگیریم که نتوانیم مشکلات را حل کنیم. الان کادر فنی کشتی آزاد زحمت خودش را می‌کشد اما فدراسیون کشتی مشکل دارد و باید مشکل مدیریتی فدراسیون حل شود.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز