خبرگزاری کار ایران

اهالی کشتی و قهرمانان نگران هستند؛

توپچی: انتخابات به تعویق نیفتد کشتی آسیب می‌بیند

asdasd
کد خبر : ۸۶۶۵۰

تقاضا داریم اگر مقدور است زمان انتخابات را تغییر بدهند وگرنه آسیب جدی گریبان گیر کشتی خواهد شد.

قرار است 17 تیرماه انتخابات ریاست فدراسیون کشتی برگزار شود ولی با توجه به نامه‌ای که از فیلا رسیده برگزاری این انتخابات متقارن با تعلیق کشتی ایران خواهد بود.

دبیر فدراسیون کشتی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا گفت: در نامه‌ای که از طرف فیلا آمده و با توجه به اشکالاتی که از فدراسیون کشتی گرفته شده، اگر انتخابات را 17 تیر برگزار کنیم تعلیق خواهیم شد.

محمدرضا توپچی افزود: کادر فدراسیون بسیار از این موضوع نگران است. اهالی کشتی و قهرمانان نگران هستند. من هم به عنوان یک گوش‌شکسته از وزارت ورزش تقاضا دارم این انتخابات را به تعویق بیاندازد تا کشتی آسیب نبیند.

وی افزود: در حقیقت با رایزنی‌هایی که ما تا‌کنون انجام داده‌ایم جامعه کشتی و داوران و ورزشکاران و مسولین از این موضوع مطلع شده‌اند و با جدیت در تلاش هستیم این انتخابات برگزار نشود. تمام تیم‌های ملی خود را برای مسابقات آسیایی و جهانی آماده می‌کنند و اگر این تعلیق اتفاق بیافتد مطمئنا خیلی ضرر خواهیم کرد.

توپچی در پایان گفت: تقاضا داریم اگر مقدور است زمان انتخابات را تغییر بدهند وگرنه آسیب جدی گریبان‌گیر کشتی خواهد شد که نباید بگذاریم چنین اتفاقی بیفتد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز