خبرگزاری کار ایران

با حضور حجت‌اله خطیب؛

جلسه کمیته‌های فدراسیون کشتی برگزار شد

کد خبر : ۶۶۹۱۰

برنامه‌های کمیته لیگ از جمله تغییر اساسنامه را تشریح و ابراز امیدواری کرد با همکاری تیم‌های هیئت‌ها و باشگاه‌های فعال، لیگ پویایی برگزار شود

جلسه کمیته های فدراسیون با حضور سرپرست فدراسیون کشتی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در ابتدای این جلسه حجت‌اله خطیب برای سلطانعلی ترخاق رئیس کمیته روابط بین‌الملل و امامی سرپرست سازمان لیگ آرزوی موفقیت کرده و ابراز امیدواری کرد با همکاری تمامی دلسوزان ورزش او ل کشور در میادین پیش رو موفق باشد.

در ادامه حسن رنگرز نایب رئیس فدراسیون کشتی، گزارشی از روند برگزاری رقابت‌های قهرمانی آسیا ارائه داد و در ادامه ترخاق در مورد تیم‌های خارجی شرکت کننده در جام تختی مطالبی را مطرح کرد.

بر این اساس در ادامه این نشست امامی، برنامه‌های کمیته لیگ از جمله تغییر اساسنامه را تشریح و ابراز امیدواری کرد با همکاری تیم‌های هیئت‌ها و باشگاه‌های فعال، لیگ پویایی برگزار شود.

مهدی شیرگیر رئیس کمیته مربیان فدراسیون کشتی نیز در این جلسه با اشاره به نشست های مشترک با انستیتوی کشتی برای ارزیابی مربیان سراسر کشور بر انجام کارهای فرهنگی در این زمینه تاکید کرد.

در ادامه این نشست مسئولان کمیته‌های کمیته اجرایی و مسابقات، داوران، مربیان، حراست و روابط عمومی فدراسیون کشتی گزارشی از روند برنامه‌های خود را ارائه دادند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز