خبرگزاری کار ایران

فیلابی خبر داد:

آمادگی تیم کشتی ثامن الحجج(ع) مشهد برای حضور در لیگ

asdasd

تیم کشتی ثامن‌الحجج(ع) که در حال حاضر جزو 4 تیم اول لیگ است، در صورت پیروزی برابر ماهان اصفهان به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

سرمربی تیم کشتی ثامن الحجج(ع)مشهد گفت: خوشبختانه هیچ بازیکن مصدومی در تیم نداریم و تمامی کشتی گیران در آمادگی کامل به سر می برند.

به گزارش ایلنا، قاسم امانی فیلابی اظهار داشت: در حال حاضر بازیکنان تیم برای شرکت در مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته یک کشور در حال تمرین کردن هستند.

وی با اشاره به اینکه مرحله پایانی مسابقات لیگ دسته یک کشور در بابل برگزار خواهد شد، عنوان کرد: تیم کشتی ثامن‌الحجج(ع) که در حال حاضر جزو 4تیم اول لیگ است، در صورت پیروزی برابر ماهان اصفهان به لیگ برتر صعود خواهد کرد.

سرمربی تیم کشتی ثامن‌الحجج(ع)‌مشهد با تاکید بر اینکه این تیم در صورت صعود به لیگ برتر نیاز به تقویت دارد، گفت: در صورت شرکت در رقابت های لیگ برتر هرگونه تصمیم‌گیری برای تقویت تیم منوط به نظر حامی مالی تیم می باشد.

امانی فیلابی به دیدار پلی آف لیگ دسته اول کشور در صبح روز جمعه 31 شهریورماه در بابل اشاره و تصریح کرد: در این مرحله علاوه بر تیم های کشتی ثامن الحجج(ع)مشهد و مقیمی بابل، تیم های موسسه مالی و اعتباری فردوسی مازندران و ماهان اصفهان نیز حضور دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز