خبرگزاری کار ایران

کشتی فرنگی نوجوانان جهان – باکو؛

پرهام قنبری به دیدار رده بندی راه یافت

ایران دیروز صاحب دو مدال نقره توسط رضا خدری در وزن 50 کیلوگرم و محمد فلاح در وزن 69 کیلوگرم شد.

در پایان مرحله مقدماتی روز دوم رقابت‌های کشتی فرنگی نوجوانان قهرمانی جهان در باکو پایتخت آذربایجان، پرهام قنبری در وزن 63 کیلوگرم راهی دیدار رده بندی شد.

به گزارش ایلنا، در وزن 63 کیلوگرم پرهام قنبری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتایج 2 بر صفر و یک بر صفر الکساندر اودویک از اوکراین را شکست داد. وی در دور سوم هایدن توما از آمریکا را با نتایج یک بر صفر و 5 بر 2 مغلوب کرد و راهی مرحله نیمه نهایی شد اما در این مرحله با نتایج یک بر صفر و 3 بر صفر مقابل جلا بوکلبادزه از گرجستان شکست خورد تا عصر امروز به برای کسب مدال برنز به مصاف فیلیپ ساسیچ از کرواسی برود. در این وزن کشتی گیران گرجستان و آذربایجان فینالیست شدند.

در وزن 46 کیلوگرم محمد مراد الیاسی در دور نخست با نتایج 6 بر یک و 3 بر صفر مغلوب عارف میرزایف از روسیه شد و به دلیل شکست این کشتی گیر مقابل حریف گرجستانی از دور رقابتها کنار رفت. در این وزن کشتی گیران گرجستان و آذربایجان دیدار نهایی را برگزار می کنند.

در وزن 54 کیلوگرم علی ارسلان در دور نخست مقابل آنزور اوتیف از روسیه با نتایج 3 بر صفر و 5 بر صفر شکست خورد و به دلیل شکست کشتی گیر روس مقابل کشتی گیر گرجستانی از دور مسابقات کنار رفت. در این وزن نمایندگان آذربایجان و گرجستان فینالیست شدند.

در وزن 76 کیلوگرم علی محمود در دور نخست فردی واووز از ترکیه را با نتایج یک بر صفر، صفر بر 2 و دو بر صفر مغلوب کرد. وی در دور بعد با نتایج 5 بر صفر و 4 بر یک مغلوب شتریف از بلغارستان شد و با توجه به شکست این بلغاری مقابل کشتی گیر آذربایجان از دور رقابتها کنار رفت. در این وزن کشتی گیران آذربایجان و روس به دیدار نهایی راه یافتند.

در وزن 100 کیلوگرم ایمان فاریابی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتایج مشابه یک بر صفر مقابل بکاهاندلاکی از گرجستان شکست خورد ولی با توجه به حضور این کشتی گیر در دیدار فینال به گروه شانس مجدد راه یافت، اما در این مرحله مقابل محمد سبر از آلمان با نتایج صفر بریک، یک بر صفر و صفر بر 2 شکست خورد و از دور مسابقات کنار رفت. در این وزن کشتی گیران گرجستان و ترکیه فینالیست شدند.

تیم ایران دیروز صاحب دو مدال نقره توسط رضا خدری در وزن 50 کیلوگرم و محمد فلاح در وزن 69 کیلوگرم شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز