خبرگزاری کار ایران

احسان لشگری:

می‌خواستم به بهترین مدال المپیک برسم

می‌خواستم به بهترین مدال برسم اما در دیداری كه برنده بودم با اشتباه فردی‌باختم و برنزی شدم.

دارنده مدال برنز المپیك لندن از حمایت‌های مسئولان و مردم از قهرمانان المپیك تشكر كرد.

به گزارش ایلنا، احسان لشگری پس از مراسم تجلیل از قهرمانان المپیك در جمع خبرنگاران گفت: از حمایت‌های مسئولان و مردم تشكر می‌كنم. این مراسم تجلیل انگیزه خوبی به قهرمانان داد. ورزشكاران ما روزهای دشواری را گذراندند تا پرچم ایران در لندن به اهتزاز درآید. خوشحالم تلاش‌های آنها در لندن نتیجه داد و ایران بهترین عملكرد تاریخ خود در المپیك را با این قهرمانان به دست آورد.

دارنده سه مدال طلای آسیا ادامه داد: وقتی مسئولان از ورزشكاران خود حمایت می‌كنند این ملی‌پوشان دلگرم می‌شوند. پشت‌شان به مردم و مسئولان‌شان گرم است و بدون ترس وارد میدان می‌شوند. این موضوعی است كه همه ورزشكاران به آن تاكید دارند و می‌خواهند كه حمایت شوند. خدا را شكر كه مسئولان با این مراسم انگیزه ما را حفظ كردند و مردم نیز همیشه با استقبال و حمایت‌هایشان انرژی خوبی به ورزشكاران می‌دهند.

كشتی‌گیر وزن 84 كیلوگرم آزاد درباره عملكردش در این رقابت‌ها نیز گفت: هر مسابقه برایم حكم فینال داشت. می‌خواستم به بهترین مدال برسم اما در دیداری كه برنده بودم با اشتباه فردی‌ام باختم و برنزی شدم. با اینكه مدال بهتری می‌خواستم اما حالا خوشحالم كه حداقل چیزی كه به دست آوردم باعث خوشحالی دل هموطنانم شد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز