خبرگزاری کار ایران

در المپیک با مدال باز می‌گشتم؛

طالب نعمت‌پور: محمد بنا در حق من اجحاف کرد

طالب نعمت‌پور قهرمان لرستانی کشتی فرنگی جهان و آسیا با بیان اینکه جای خودم را بین مدال‌آوران المپیک خالی دیدم، گفت: احساس می‌کنم اگر همراه تیم ملی بودم حتما جزو مدال‌آوران بودم.

کوهدشت- ایلنا:  فرنگی‌کار سابق تیم ملی کشتی با بیان اینکه جای خودم را بین مدال‌آوران المپیک خالی دیدم، گفت: احساس می‌کنم اگر همراه تیم ملی بودم حتما جزو مدال‌آوران المپیکی ایران بودم.

طالب نعمت‌پور که نامش در آستانه مسابقات المپیک از تیم ملی خط خورد در رابطه با عدم حضورش در این رقابت‌ها به خبرنگار ایلنا گفت: دو روز بعد از برگشتن از جام جهانی، با یک مرخصی چند روزه اردوی تیم ملی را ترک کردم ولی وقتی به اردو برگشتم حس کردم دید مربیان نسبت به من برگشته و نگاه قبلی نسبت به من دیده نمی‌شود. محمد بنا با عدم برگزاری کشتی انتخابی یک مدال شیرین را از کاروان کشتی ایران در المپیک گرفت.

نعمت‌پور با اشاره به سابقه خود در رقابت‌های گذشته افزود: با توجه به کشتی‌های خوبی که برای کشورم گرفته و باعث پیروزی تیم ملی در مسابقات جام جهانی شده بودم انتظار داشتم طور دیگری با من رفتار شود.

وی با بیان اینکه برای حضور در المپیک انتظار داشتم بین من و آقای اخلاقی انتخابی بگذارند و بهترین به المپیک اعزام شود، بیان داشت: حبیب الله اخلاقی از قهرمانان خوب و ارزنده کشتی کشور هستند اما با توجه به آمادگی من در اردوی تیم ملی انتظار داشتم برای حضور در المپیک میان من و اخلاقی مسابقه انتخابی برگزار می‌شد. نعمت‌پور با بیان اینکه کادر فنی تیم کشتی فرنگی بدون انتخابی من را به عنوان نفر دوم انتخاب کرده بودند، عنوان کرد: انتظار داشتم رسول خادم که مدیر تیم ملی بودند مرا به اردو برگرداند اما کوچک‌ترین واکنشی دیده نشد.

قهرمان افتخارآفرین کشتی فرنگی ایران با بیان اینکه بسیار آماده بودم و بدون شک جزء مدال آوران تیم کشتی فرنگی در المپیک قرار می‌گرفتم، ادامه داد: کشتی گیر کوبایی را که حبیب الله اخلاقی در المپیک در مقابلش تن به شکست داد من در مسابقات جام جهانی دوبار به راحتی برده بودم.

نعمت‌پور در رابطه با آینده کشتی خود و تمرینات آمادگی‌اش اظهار داشت: به تمریناتم خیلی خوب ادامه می‌دهم و به این سادگی‌ها کشتی را‌‌ رها نخواهم کرد.

وی با بیان اینکه عدم حضور در المپیک مرا از به دست آوردن یک فرصت برای کسب مدال بی‌نصیب و خلایی دردآور در زندگی ورزشی‌ام انداخت، یادآور شد: برای حضور در المپیک بعدی باید چهارسال صبر کنم و این برای من بسیار سخت است.

طالب نعمت‌پور کشتی گیر لرستانی وزن ۸۴ کیلوگرم فرنگی ایران است که علاوه بر مدال طلای جهان، مدال طلای قهرمانی آسیا ۲۰۰۹ و بازی‌های آسیایی ۲۰۱۰ را کسب کرده‌است.

این کشتی‌گیر لرستانی در آستانه مسابقات المپیک از تیم ملی کنار گذاشته شد و در وزن ۸۴ کیلوگرم حبیب الله اخلاقی راهی المپیک ۲۰۱۲ لندن شد که اخلاقی نماینده کشورمان در این وزن در دور نخست مقابل پابلو شوری هرناندز از کوبا شکست خورد و از دور مسابقات حذف شد.

طالب نعمت‌پور پیش از این در مسابقات جهانی موفق به شکست این کشتی گیر کوبایی شده بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز