خبرگزاری کار ایران

مرد اسپانیایی به نفر ۱۳۵ جهان باخت؛

حذف ناباورانه رافائل نادال از تنیس ویمبلدون

asdasd
کد خبر : ۸۴۰۵۲

نادال سال گذشته نیز در دور دوم ویملبدون در دیدار مقابل روسول دچار مصدومیت شد و ادامه بازی‌ها را از دست داد.

رقابت‌های تنیس جام ویمبلدون با شکست رافائل نادال اسپانیایی مقابل مرد شماره 135 جهان آغاز شد تا یک شگفتی بزرگ رقم بخورد.

به گزارش ایلنا، قهرمان سابق این رقابت‌ها با نتایج ۷ بر ۶، ۷ بر ۶ و ۶ بر ۴ مغلوب استیو دارسیس از بلژیك شد. نادال سال گذشته نیز در دور دوم مسابقات ویملبدون در دیدار مقابل لوكاس روسول دچار مصدومیت شد و ادامه بازی‌ها را از دست داد.

وی سپس مدت 7 ماه را به دلیل مصدومیت از مسابقات دور بود اما با قدرت بازگشت و بعد از چندین قهرمانی در نهایت دو هفته پیش توانست قهرمان اوپن فرانسه شود و نام خود را به عنوان تنها تنیس بازی كه 8 بار قهرمان یك گرند اسلم شده، ثبت كند.

او در بازی با حریف بلژیكی خود نشان داد برای سازگاری از بازی روی زمین خاكی به روی زمین چمن مشكل دارد. نادال اكنون بعد از گوستاوو كرتن در سال ۱۹۹۷، اولین قهرمان رولان گروس است كه در دور نخست ویمبلدون حذف می‌شود.

همچنین راجر فدرر مدافع عنوان قهرمانی به راحتی حریف خود ویكتور هانسكو از رومانی را شكست داد. مرد شماره 3 تنیس دنیا اولین بار ۱۰ سال پیش قهرمان ویمبلدون شد و اكنون بعد از شكست اندی ماری در فینال رقابت‌های سال گذشته، به دنبال هشتمین قهرمانی خود در این رقابت‌ها است. او در دور دوم باید با سرگئی استاخوفسكی نفر صد و شانزدهم جهان از اوكراین بازی كند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز