خبرگزاری کار ایران

سرمربی فنلاند:

پرتغال انتقام خود را از بازی نخست گرفت

کد خبر : ۷۸۲۶۰

تیم پرتغال در دیداری نزدیک به سختی از سد فنلاند گذشت.

سرمربی تیم ملی والیبال فنلاند گفت: بازیکنان تیم والیبال پرتغال انتقام شکست در بازی نخست را از ما گرفتند و تلافی کردند.

به گزارش ایلنا، توماس سامولوو در نشست خبری بعد از بازی با پرتغال گفت: شاگردان من در بازی دوم با تیم پرتغال شرایط روحی مناسبی نداشتند که دلیل آن را هم نمی دانم. مشکل ما عدم آمادگی روحی بود. نمی‌شود همیشه انتظار سرویس های خوب را داشت. البته من مسئولیت این باخت را می‌پذیرم.

کاپیتان فنلاند نیز در این نشست خبری گفت: ما با بازیکنانی چون سوکوئیرا و سرویس های فریرا مشکل داشتیم و از نظر روحی در سطح خوبی نبودیم.

آنتی سیلتالا تصریح کرد: خیلی مواقع از غافله بازی امروز عقب بودیم و این بزرگترین عامل این باخت است.

خوآو خوزه، کاپیتان پرتغال نیز با بیان اینکه در همه ست ها خوب بازی کردیم، تاکید کرد: من فکر می کنم که بسیار از تیم حریف بشّاش و سرحال بودیم. برعکس ست های قبلی، در ست پایانی هیچ فشاری روی ما نبود. تلاش کردیم و نیجه گرفتیم. صاحب یک پیروزی ارزشمند شدیم.

سرمربی تیم ملی والیبال پرتغال نیز در این نشست خبری تاکید کرد: تمام سیستم تیم را که برای پیروزی لازم بود چه از نظر روحی روانی و چه از نظر تکنیکی تاکتیکی تغییر دادیم.

فلاویو گولنلی افزود: پیروزی امروز بسیار مرا خوشحال کرد و اعتقاد دارم با اعتماد به نفس دادن به یکدیگر می‌توان نتایج مثبتی را کسب کنیم.

سایت لیگ جهانی والیبال در باره بازی دو تیم پرتغال و فنلاند می‌نویسد: تیم پرتغال در دیداری نزدیک به سختی از سد فنلاند گذشت. این بازی که به ست پنجم کشیده شد، سرانجام سه بر دو به سود پرتغال به پایان رسید (23-25، 25-23، 25-23، 23-25، 15-12).

از نظر فنی بازی بسیار تماشایی بود بخصوص اینکه فنلاند در بازی روز گذشته پرتغال را در سه ست متوالی شکست داده بود.
در ست اول نسبت به بازی دیروز، تیم پرتغال بهتر بازی کرد و با اینکه پنج امتیاز پیش بود، اما سرانجام فنلاندی ها امتیازات پایانی را به نام خود ثبت کردند و نتیجه ست اول را به سود خود تغییر دادند.

میکو اویوانن با 26 امتیاز از فنلاند و الکی فریرا با 20 امتیاز از کانادا امتیاز آورترین بازیکنان این بازی شدند. مجموع 111 امتیاز پرتغالی ها در برابر 108 امتیاز تیم فنلاند نشان از رقابت نزدیک دو تیم دارد.

پرتغال با دو امتیاز تیم چهارم گروه C است و فنلاند با چهار امتیاز در صدر این گروه قرار گرفته است. این دیدار با حضور 2350 تماشاگر مورد حمایت واقع شد.

پرتغال که هر دوازده بازی خود را در لیگ جهانی سال گذشته واگذار کرده بود اولین پیروزی دو بر سه خود در برابر یکی از مدعیان لیگ 24 به دست آورد.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز