خبرگزاری کار ایران

دوره فوق العاده بارسا به پایان رسید؛

آنخل کاپا: عملکرد مورینیو مثل یک قصاب محلی است

asdasd
کد خبر : ۶۸۴۶۶

شرایط رئال مادرید بدتر از بارسلوناست چون آنها شخصیت و هویت فوتبالی ندارند و هیچ‌وقت استیل فوتبالی خاصی نداشته اند.

آنخل کاپا معتقد است خوزه مورینیو تاثیر خاصی بر تیم رئال مادرید نداشته و این تیم مانند تیم‌های محلی بازی می‌کند که فقط بازیکنان شاخصی را در اختیار داشته باشد.

به گزارش ایلنا، این سرمربی آرژانتینی درباره عملکرد خوزه مورینیو بر روی نیمکت رئال گفت: مورینیو کار متفاوتی در رئال نکرده است. رئال مادرید مثل بایرن، دورتموند و حتی بارسا کار نمی‌کند و مثل یک تیم معمولی است که هیچ‌وقت فوتبال برجسته‌ای نداشته است. هر تیم محلی‌ نیز می‌تواند با ضد حمله بازی کند.

کاپا در مورد عملکرد رئال در بازی‌های اخیر مخصوصا مقابل دورتموند در لیگ قهرمانان اروپا تاکید کرد: اگر فردا قصاب محل هم جای مورینیو بنشیند، رئال مادرید همین طور کار می‌کند چون این بازیکنان به همان شیوه قبلی کار خود را ادامه می‌دهند. مورینیو سرمربی نیست که کار خاصی انجام داده باشد.

وی با اشاره به شیوه متفاوت تمرینات آقای خاص افزود: اگرچه شیوه تمرینات مورینیو متفاوت است ولی در رئال مادرید تیم او مانند تیم‌های معمولی کار می‌کند. مثل یک تیم محلی با بازیکنان برجسته و حتی جدایی او از رختکن رئال نیز تاثیر خاصی بر روی عملکرد این تیم مادریدی نخواهد گذاشت.

کاپا همچنین در ادامه با مقایسه رئال و با بارسا متذکر شد: شرایط رئال مادرید بدتر از بارسلوناست چون آنها شخصیت و هویت فوتبالی ندارند و هیچ‌وقت استیل فوتبالی خاصی نداشته اند. رئال بازیکنان بزرگی دارد و به نظر من بهترین رختکن دنیا را دارد.

این مربی آرژانتینی در در مورد حذف بارسا توسط بایرن مونیخ در لیگ قهرمانان اروپا گفت: شکست بارسا هم مثال‌زدنی بود. آنها با شأن و شخصیت باختند. این یک بازی مثال‌زدنی بود. وقتی که می‌بازید هم باید در اوج ببازید، مثل بارسلونا.

کاپا درباره شرایط کنونی بارسا نیز خاطرنشان کرد: همه چیز یک روز شروع می‌شود و یک روز هم به پایان می‌رسد. بارسلونا 5 سال در اوج بود و با حداکثر عملکرد ممکن کار می‌کرد که این زمان زیادی است. این خستگی فیزیکی و روانی را به همراه خواهد داشت. آنها این دوره را با اشتیاق و شادی به پایان بردند ولی آنها به زودی دوره جدیدی را شروع خواهند کرد. این دوره فوق العاده بارسا به پایان رسید، طبیعی است هر دوره‌ای یک روز به پایان برسد.

این مربی آرژانتینی همچنین درباره نیمکت نشینی مسی در بازی برگشت بارسا مقابل بایرن نیز افزود: نه اعضای کادر فنی و نه پزشکان و نه هیچ‌کس دیگری نمی‌تواند بگوید آیا یک بازیکن می‌تواند بازی کند یا نه. همه چیز به احساس آن بازیکن بر می‌گردد. وقتی او حال و شرایط بازی‌کردن نداشته باشد، بهترین کار این است که بازی نکند، همان کاری که مسی انجام داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز