خبرگزاری کار ایران

مسابقات هفته چهاردهم بوندس‌لیگا؛

بایرنی ها دوازدهمین برد خود را جشن گرفتند

asdasd
کد خبر : ۲۳۸۷۱

در یکی از این دیدارها که در ورزشگاه بادونووا انجام گرفت، بایرن مونیخ پیشتاز مسابقات 2 بر صفر فرایبورگ، میزبان خود را شکست داد و برد دوازدهم فصل را جشن گرفت.

تیم فوتبال بایرن مونیخ در هفته چهاردهم رقابت‌های لیگ باشگاهی فوتبال آلمان موفق به کسب دوازدهمین برد فصل جاری شد.

به گزارش ایلنا، پیکارهای این هفته از سه‌شنبه شب آغاز شد و بامداد پنج‌شنبه (امروز) با انجام 5 دیدار خاتمه یافت. در یکی از این دیدارها که در ورزشگاه بادونووا انجام گرفت، بایرن مونیخ پیشتاز مسابقات 2 بر صفر فرایبورگ، میزبان خود را شکست داد و برد دوازدهم فصل را جشن گرفت.

شاگردان یوپ هاینکس که علاوه بر پیروزی‌های فوق، یک باخت و یک شکست در کارنامه دارند، توسط توماس مولر 12 (پنالتی) و تیموچوک 79 به گل رسیدند. در دقیقه 18 این مسابقه دیاگینی از تیم میزبان اخراج شد.

همچنین بایرلورکوزن که در خانه وردربرمن حضور یافت، 4 بر یک پیروز شد. در این مصاف پترسن 54 برای برمن، کاسترو 31، 52، روفلس 74 و هگلر 79 برای لورکوزن گلزنی کردند.

*نتایج سایر نتایج:

بورسیامونشن‌گلادباخ 2- ولفسبورگ صفر

گل‌ها: آرانگو 11، یانشکه 44 برای گلادباخ

اشتوتگارت 2- آگسبورگ یک

گل‌ها: ترائوره 11، ایبسوویچ 69 برای اشتوتگارت، جاچول کو برای آگسبورگ

نورنبرگ 4- هوفن‌هایم 2

گل‌‌ها: رودی(بازیکن حریف) 7، نیلسون 43، پولتر 69، کیوتاکه 86 برای نورنبرگ، شیپلوک 33، سجاد سالی‌هوویچ 81(پنالتی) برای هوفن‌هایم

با انجام مسابقات این هفته، بایرن با 37 امتیاز صدرنشین است. بایرلورکوزن و بورسیادورتموند به ترتیب با 27 و 26 امتیاز در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز