خبرگزاری کار ایران

همگام با هفته نهم بوندس‌لیگا؛

شکست خانگی بایرن مقابل لورکوزن

asdasd
کد خبر : ۱۶۴۵۸

بایرن مونیخ در آلیانس‌آره‌نا مقابل بایرلورکوزن تن به شکست خانگی داد تا نخستین شکست فصل خود را تجربه کند.

در هفته نهم بوندس لیگا بایرن مونیخ بالاخره طعم شکست را پذیرا شد و درخانه مغلوب لورکوزن رقیب قدیمی خود شد.

به گزارش ایلنا، نهمین هفته از رقابت‌های دسته اول باشگاه‌های آلمان موسوم به بوندس لیگا شب گذشته پیگیری شد که در مهترین دیدار این هفته تیم فوتبال بایرن مونیخ در آلیانس‌آره‌نا مقابل بایرلورکوزن تن به شکست خانگی داد تا نخستین شکست فصل خود را تجربه کند.

باواریایی‌ها که 8 پیروزی متوالی را مقابل بایرلورکوزن 2 بر یک شکست خوردند تا نوار کامیابی‌های آنها پاره شود. در این دیدار کیسلینگ در دقیقه 42 گل نخست این بازی را برای لورکوزن زد تا این تیم از میزبان خود پیش بیفتد ولی در دقیقه 77 ماندزوکیچ گل مساوی را را وارد دروازه لورکوزن کرد تا دو تیم در نتیجه به تساوی برسند ولی این پایان کار نبود چراکه سیدنی سام در دقیقه 87 گل برتری لورکوزنی‌ها را وارد دروازه مانوئل نویر کرد تا نخستین شکست را به تیم بایرن تحمیل کنند. البته بایرن مونیخ با این تحمل این شکست هم همچنان  با  24 امتیاز در صدر بوندس‌لیگا قرار دارد.

همچنین در ادامه هفته نهم بوندس لیگا تیم فوتبال اشتوتگارت با نتیجه 2  بر یک اینتراخت فرانکفورت را شکست داد و  مونشن گلادباخ هم با نتیجه 3 بر 2 هانوفر را از پیش رو برداشت.

در جدول رقابت‌های بوندس‌لیگا بایرن مونیخ با 24 امتیاز در صدر جدول قرار دارد. تیم شالکه با 20 امتیاز در جایگاه دوم است و فرانفورتی‌ها نیز با 19 امتیازی که کسب کردند هم اکنون در مکان سوم جدول رده‌بندی این رقابت‌ها جای گرفته‌اند. دورتموندی‌ها هم با 15 امتیاز در مکان پنجم قرار دارند. در انتهای جدول بوندس لیگا نیز گریتر فورت قرار دارد که تنها 6 امتیاز کسب کرده است.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز