خبرگزاری کار ایران

جرارد پیکه:

کار ما در برنابئو سخت‌تر شد

معمولا در برنابئو اوضاع برای ما بد پیش نمی‌رود و اگر در بازی برگشت هم همین طوری بازی کنیم، جام مال ما خواهد شد.

مدافع ملی‌پوش تیم فوتبال بارسلونا گفت: ما حالا می دانیم رئال چه تیمی است. آنها دو بار جلوی دروازه ما آمدند و در هر دو بار به گل رسیدند.

به گزارش ایلنا، جرارد پیکه پس از برتری بارسا در دیدار رفت سوپر جام اسپانیا با بیان این مطلب اظهارکرد: رئال تیم خطرناکی است و هر چند کار در برنابئو  برای ما سخت خواهد بود، ولی می‌توانیم جام قهرمانی را مال خود کنیم.

وی ادامه داد: معمولا در برنابئو اوضاع برای ما بد پیش نمی‌رود و اگر در بازی برگشت هم همین طوری بازی کنیم، جام مال ما خواهد شد.

پیکه همچنین در ادامه افزود: ما حالا دیگر می دانیم رئال چه تیمی است. آنها دو بار جلوی دروازه ما آمدند و در هر دو بار به گل رسیدند.

مدافع ملی‌پوش بارسا همچنین در دفاع از ویکتور والدس که اشتباه عجیبی را در این دیدار مرتکب شد تا رئالی‌ها گل دوم خود را به ثمر برسانند، متذکر شد: نباید تقصیر را بر گردن ویکتور بیندازیم. این سبک بازی ماست. در آستانه دیدار برگشت، باز هم نتیجه به نفع ماست چون برد 1-3 یا 1-4 شاید باعث می شد ما بیش از حد خونسرد باشیم.

وی در پایان در مورد شرایط آمادگی خود نیز تاکید کرد: من امسال بهتر از سال قبل هستم. اردوی پیش فصل خوبی را پشت سرگذاشتم و تیتو به من اجازه پیشرفت زیادی می‌دهد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز