خبرگزاری کار ایران

والیبال قهرمانی جوانان جهان-آنکارا؛

حسین‌آبادی: نشان دادیم قهرمانی ژاپنی‌ها در آسیا اتفاقی بود

asdasd
کد خبر : ۹۹۵۴۳

سبک بازی والیبال ژاپن بسیار سخت است. ما توانستیم در یک بازی حساس و سنگین آنها را شکست دهیم.

تیم ملی والیبال جوانان کشورمان در دیدار حساس امروز مقابل تیم ملی ژاپن توانست با نتیجه 3 بر صفر به تیم پیروز میدان شود.

به گزارش ایلنا، کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان کشورمان اظهارداشت: سبک بازی والیبال ژاپن بسیار سخت است. ما توانستیم در یک بازی حساس و سنگین آنها را شکست دهیم.

جواد حسین‌آبادی افزود: تیم ژاپن آمده بود تا با کسب 3 امتیاز این بازی بر امتیازات خود در مجموع رقابت‌های دور مقدماتی بیافزاید. آنها یک بازی نزدیک مقابل تیم آرژانتین برگزار کردند. ما با تمرکز بالا و هماهنگی که داشتیم اجازه برد را به آنها ندادیم.

وی تصریح کرد: با توجه به آنکه ژاپنی‌ها از نظر قدی کوتاه‌تر هستند از سرعت بالایی برخوردارند و این مساله تیم‌های حریف را آزار می‌دهد. ما با برنامه‌ریزی که داشتیم به خوبی سرعت آنها را مهار کردیم.

کاپیتان تیم ملی والیبال جوانان یادآور شد: با این برد نشان دادیم قهرمانی آنها در قاره آسیا اتفاقی بوده است.

حسین‌آبادی در ادامه گفت: خوشبختانه توانستیم در هر 3 ست این بازی تمامی نکات فنی ارائه شده از سوی کادر فنی را به خوبی در زمین به اجرا در آوریم به طوری که در ست سوم بازیکنان حریف از نظر بدنی کم آوردند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز