خبرگزاری کار ایران

نگاه استراتژیک صالحی، راهگشاست؛

هاشمی: خوشحالم به خانه برگشتم/قطار ورزش نباید متوقف شود

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۷۸

نگاه استراتژیک به ورزش طی این سال‌ها گمشده ورزش بوده که خوشبختانه صالحی‌امیری با چنین نگاه و رویکردی به خدمت جامعه ورزش و جوانان کشور درآمده است.

مشاور وزیر و مدیر کل جدید وزارتی با ابراز خوشحالی از اینکه یک بار دیگر به خانه خود بازگشته، تصریح کرد: نگاه استراتژیک به ورزش طی این سال‌ها گمشده ورزش بوده که خوشبختانه صالحی‌امیری با چنین نگاه و رویکردی به خدمت جامعه ورزش و جوانان کشور درآمده است.

به گزارش ایلنا، کیومرث هاشمی در مراسم معارفه و تودیع مدیر کل حوزه وزارتی که پیش از ظهر امروز با حضور  صالحی امیری، سرپرست وزارت ورزش و جوانان برگزار شد، طی سخنانی با ابراز تشکر از حسن اعتماد صالحی به خود، گفت: امیدوارم با همکاری و همدلی مجموعه همکارانم در وزارت ورزش و جوانان بتوانیم پاسخی مناسب به این انتخاب ایشان داشته باشیم.

وی که طی سال‌ها در مسوولیت‌های مختلف به جامعه ورزش ایران خدمت کرده، با قدردانی و تشکر از تلاش‌های عصمت‌اله ساکی‌زاده در مسوولیت مدیر کل وزارتی،نگاه راهبردی و استراتژیک به ورزش را گمشده ورزش در سال‌های مختلف دانست و گفت: خوشحالیم از اینکه در دولت تدبیر و امید، فردی برای ورزش و جوانان ایران انتخاب شده که به عنوان یک فرهنگی و استاد دانشگاه، دغدغه کلان و راهبردی به مقوله ورزش و جوانان دارند و می‌خواهند با دور بودن از حواشی ورزش که همواره آفتی بزرگ در راه حرکت های توسعه ای ورزش بوده، چشم انداز توسعه کلان به این مقوله را مورد توجه قرار دهند.

وی با تاکید بر اینکه قطار به حرکت در آمده ورزش نباید برای یک لحظه نیز متوقف شده و از سرعت آن کاسته شود، گفت: حرکت های توسعه ای در ورزش به هیچوجه به منزله غفلت از اخلاق گرایی در ورزش نیست و این مساله نیز باید از مدیران آغاز شده و به بدنه ورزش تسری یابد.
هاشمی از صالحی امیری بعنوان یکی از مدیرامی یاد کرد که مورد وثوق رییس جمهوری است و گفت: این مساله امتیازی بزرگ برای جامعه ورزش و جوانان کشور به حساب می آید و امیدوارم بتوانیم از این فرصت بزرگ در جهت خدمت رسانی بیشتر استفاده کنیم.
در این مراسم همچنین عصمت اله ساکی زاده مدیر کل پیشین حوزه وزارتی طی سخنانی از مجموعه همکاران حلالیت طلبید و با تبریک هفته دولت به خدمتگزاران این مرز و بوم، گفت: همیشه گردش شغلی و مدیریتی به دنبال خود تعالی و توسعه سازمانی را به دنبال داشته که من نیز این تغییر را به فال نیک گرفته و امیدوارم همچنان بتوانم به مجموعه ورزش و جوانان کشور خدمت کنم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز