خبرگزاری کار ایران

با حکم صالحی امیری؛

کیومرت هاشمی مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی شد

asdasd
کد خبر : ۹۹۲۲۷

وی پیش از آنکه مسوولیت جدید را در وازرت ورزش و جوانان بگیرد، به عنوان معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و مشاور وزیر مشغول به کار بود.

طی حکمی از سوی سرپرست وزارت ورزش و جوانان، کیومرث هاشمی به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی منصوب شد.

به گزارش ایلنا، در حکم صالحی امیری به کیومرث هاشمی آمده است: با توجه به تعهد و تجربیات مدیریتی جنابعالی، به موجب این ابلاغ به عنوان مشاور وزیر و مدیرکل حوزه وزارتی منصوب می‌شوید.

در بخش دیگری از این حکم آمده است: امید است با اتکال به خداوند متعال و بهره مندی از اخلاص و تلاش، با همکاری معاونین و سایر مدیران این وزارت و ایجاد ارتباط مستمر با همکاران ستاد و استانها در راستای تحقق برنامه‌های دولت تدبیر و امید موفق و منصور باشید. بدیهی است معاونین، همکاران محترم و سایر حوزه های مرتبط این وزارت هماهنگی و تلاش‌های لازم را در به ثمر رساندن اهداف متعالی وزارت متبوع به عمل خواهند آورد.

گفتنی است، کیومرث هاشمی یکی از مدیران شناخته شده ورزش به حساب می‌آید که در سابقه مدیریتی‌اش، مدیر کلی دفتر بازرسی سازمان تربیت‌بدنی، مدیر کل دفتر مشترک فدراسیون‌ها، معاونت ورزش قهرمانی و حرفه‌ای سازمانی تربیت‌بدنی، سرپرستی 2 ساله فدراسیون فوتبال و مدیر کلی تربیت‌بدنی استان‌های همدان و یزد دیده می‌شود. وی پیش از آنکه مسوولیت جدید را در وازرت ورزش و جوانان بگیرد، به عنوان معاونت تربیت بدنی وزارت آموزش و پرورش و مشاور وزیر مشغول به کار بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز