خبرگزاری کار ایران

با حضور امین حیایی و دانایی‌فر؛

باشگاه تنیس ستارگان هنرمند افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۶۰

باشگاه ستارگان هنرمند با حضور امین حیایی و امیرعلی دانایی، 2 چهره شاخص سینما و تلویزیون در جمع ملی‌پوشان تنیس افتتاح شد.

باشگاه ستارگان هنرمند با حضور امین حیایی و امیرعلی دانایی، 2 چهره شاخص سینما و تلویزیون در جمع ملی‌پوشان تنیس افتتاح شد.

امیرعلی دانایی بازیگر سریال کلاه‌پهلوی درباره راه اندازی این باشگاه گفت: راه‌اندازی باشگاه ستارگان هنرمند تهران از 10 سال پیش ذهنم را به خود مشغول کرده بود که در این باره با امین حیایی که یکی از دوستان خوبم است صحبت کردم و با توجه به اینکه قبلا با بازیکنان تنیس و علی‌آبادی مدیر مجموعه استقلال و کرده مدیر اجرایی فدراسیون تنیس مذاکراتی داشتیم تصمیم گرفتیم باشگاهی را راه‌اندازی کنیم.

وی تصریح کرد: در همین راستا توانستیم باشگاه ستارگان هنرمند تهران را در رشته تنیس به ثبت برسانیم و قرار است بازی‌های خوبی را در همین زمینه برنامه‌ریزی کنیم و هزینه فروش بلیط هم به خیریه اختصاص پیدا می‌کند.

دانایی اظهار داشت: به دلیل اینکه بازیکنان تیم ملی تنیس کشورمان در شرف اعزام به مسابقات دیویس کاپ هستند، مدیریت مجموعه ورزشی تنیس و همچنین سرمربی تیم ملی از بعضی بازیگران و هنرمندان دعوت به عمل آورد تا اولا نوعی افتتاحیه برای باشگاه ستارگان هنرمند باشد و در نهایت به نوعی بازیگران و هنرمندان بتوانند با حضور در بین ملی پوشان تنیس روحیه مضاعفی به آنها بدهند تا ملی پوشان تنیس کشورمان در مسابقات دیویس کاپ از گروه خودشان صعود کنند.

دانایی خاطرنشان کرد: مهدی مهدوی‌کیا نیز قرار بود در جمع ملی‌پوشان و اعضای باشگاه ستارگان هنرمند حضور پیدا کند اما به دلیل مشغله کاری نتوانست در این جمع حاضر شود.

امین حیایی نیز در این باره گفت: طی صحبت‌هایی که با امیرعلی دانایی داشتم به این نتیجه رسیدیم که باشگاهی را مختص هنرمندان تأسیس کنیم و دلیل اصلی راه‌اندازی این باشگاه سلامتی افرادی است که به این باشگاه می‌آیند و همچنین کار خیریه‌ای هم در کنار آن انجام شود تا به افراد نیازمند از این طریق کمک شود و شاید بتوانیم کمی جبران لطفی که خدا به ما کرده است را بکنیم و انشاالله بتوانیم در این زمینه عملکرد خوبی داشته باشیم.

مرتضی علی‌آبادی، عضو هیئت مدیره تیم تنیس ستارگان هنرمند گفت: ما هنرمندان ورزشکار زیادی را سراغ داریم که به ورزش و به خصوص تنیس علاقه‌مند هستند. بر همین اساس تصمیم گرفتیم تیم ستارگارن هنرمند را راه‌اندازی کنیم. امین حیایی و امیرعلی دانایی از اعضای این تیم هستند. از اعضای دیگر این باشگاه می‌توانم به سام درخشانی، رضا یزدانی، احسان خواجه‌امیری، شهرام قائدی و حمید گودرزی اشاره کنم.

علی‌آبادی تصریح کرد: در حال حاضر بازیگران و هنرمندان در این مجموعه ورزشی حاضر شدند تا هم روحیه‌ای به بازیکنان تیم ملی تنیس بدهند و هم افتتاحیه‌ای برای آغاز رسمی کار باشگاه ستارگان هنرمند باشد.

عضو هیئت مدیره تیم تنیس ستارگان هنرمند ادامه داد: بازیکنان تیم ملی تنیس که عازم مسابقات دیویس کاپ هستند با دیدن بازیگران نیروی تازه‌ای گرفتند که امیدواریم با صعود به گروه 2 آسیا با دست پر به میهن عزیزمان بازگردند.

وی تأکید کرد: هنرمندان آمدند تا بگویند ورزش تنیس تنها به قشر خاصی از افراد جامعه اختصاص ندارد. رئیس فدراسیون تنیس هم تمام سعی‌اش بر این بوده و هست که تنیس را توسعه دهد. مسابقات دیویس هم جزو بالاترین سطح مسابقات است و ایران جزو گروه 3 آسیاست. قهرمانی در این مسابقات کار سختی است اما غیرممکن نیست و اگر مسئولین حمایت کنند با توجه به اینکه یک کمیته همگانی تشکیل شده، همه افراد جامعه می‌توانند این ورزش را به صورت آماتور یا حرفه ای ادامه دهند.

در ادامه سعید احمدوند نیز گفت: حضور هنرمندان در بین ورزشکاران باعث ایجاد روحیه نشاط و شادابی بین آنها خواهد شد. امین حیایی و امیرعلی دانایی نیز به عنوان 2 چهره شناخته شده سینمای ایران با حضور در جمع ملی‌پوشان تنیس باعث شدند تا بازیکنان با روحیه خوبی به مسابقات آسیایی دیویس کاپ بروند.

سرمربی تیم ملی تنیس ادامه داد: هنرمندان یکی از ارکان اصلی بدنه فرهنگی و ورزشی ایران هستند که حضور 2 چهره شاخص سینمای کشورمان باعث دلگرمی بازیکنان شد و ملی‌پوشان با روحیه بهتری به این مسابقات می روند.

وی درخصوص سابقه قهرمانی‌اش تأکید کرد: زمانی که در تیم ملی تنیس حضور داشتم سال‌های زیادی جزو 4 نفر اول ایران محسوب می‌شدم. اکنون نیز در کسوت سرمربیگری تیم ملی مشغولم و تمام تلاشم را برای موفقیت کشورم انجام می‌دهم و امیدوارم ملی‌پوشان کشورمان در مسابقات آسیایی بدرخشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز