خبرگزاری کار ایران

با پایان مسابقات قهرمانی کشور در یزد؛

بهترین تیراندازان نوجوان و جوان کشور مشخص شدند

asdasd
کد خبر : ۹۸۹۱۲

دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور تیراندازی با کمان در رده‌های جوانان و نوجوانان طی 2 روز در استان یزد برگزار شد و با معرفی نفرات اول تا سوم پایان یافت.

مسابقات جوانان و نوجوانان تیراندازی با کمان کشور با معرفی نفرات برتر به كار خود پایان داد.

به گزارش ایلنا، دومین دوره مسابقات قهرمانی کشور تیراندازی با کمان در رده‌های جوانان و نوجوانان طی 2 روز در استان یزد برگزار شد و با معرفی نفرات اول تا سوم پایان یافت.

در این دوره از مسابقات 115 کماندار از استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، لرستان، مازندران، کرمان، فارس، تهران، کیش، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، همدان، گیلان، قزوین، اصفهان و یزد در 2 رشته ریکرو و کامپوند و در دو بخش دختران و پسران در ورزشگاه شهید نصیری شهر یزد به رقابت پرداختند.

در پایان در ریكرو آقایان رده سنی جوانان پوریا خلیل‌نژاد بر سكوی قهرمانی ایستاد و علی ولی‌زاده و دربانی دوم و سوم شدند. در رشته كامپوند این رده سنی هم محمد ایزدنژاد و امیرعلی رمضانی اول و دوم شدند.

در بخش ریكرو بانوان رده سنی جوانان دلیار فرهمند، سروین فرج‌زاده و زهرا نبی‌خانی به عناوین اول تا سوم دست پیدا كردند.

در رشته كامپوند بانوان رده سنی جوانان هم عطیه مهربانی، شمیم اسماعیلی و هانیه محمدشاهی بر سكوی‌های اول تا سوم ایستادند.

در بخش كامپوند بانوان رده سنی نوجوانان عالمه هاشم‌پور اول شد و منیره سادات حسینی‌نیا و شادی طاهازاده بر سكوی دوم و سوم ایستادند.

در بخش ریكرو بانوان رده سنی نوجوانان هم ملیكا عبدالكریمی، مژده ممبینی و مهسا سلمانی در جایگاه‌های اول تا سوم قرار گرفتند.

عناوین اول تا سوم كامپوند آقایان در رده سنی نوجوانان هم به آیدین غفوری، هادی صدری و حمیدرضا ابراهیمی رسید.

صادق اشرفی، روزبه نظریان و آرش خلیل‌نژاد عناوین اول تا سوم ریكرو آقایان رده سنی نوجوانان را بدست آوردند.

 

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز